19 januari 2014

Fabulous Birthday


Hee hallo en goedemorgen op deze Zondagochtend. Vandaag een tweetal verjaardags kaartjes op 10 x10 cm formaat (of 4" x 4" Inch) Dit soort kaartjes zijn altijd snel te maken en handig om op voorraad te hebben als je net die ene verjaardag bent vergeten. Ook zijn ze erg leuk om als set van bijvoorbeeld 5 stuks te weg te geven in een mooi (zelfgemaakt) doosje met bijpassende (zelfgemaakte) envelopjes. San, dank je wel dat ik even mocht spelen met deze leuke Cupcake set!

-Card Size 4"x4" Inch of 10 x 10 cm-

Voor mijn duo verjaardagskaartjes heb ik de stempelset Create A Cupcake gebruikt in combinatie met de bijbehorende Cupcake Punch. De tekst is gestempeld op een uitgestanste Chalk Talk Framelits Die met Chocolate Chip. De kleuren die ik voor de Cupcake heb gebruikt zijn Bermuda Bay, Old Olive en Sahara Sand. Ik heb er verder nog wat sequins en glimmertjes aan toegevoegd en veel met dimensionals gewerkt voor wat extra diepte.

                                                                 -Card Size 4"x4" Inch of 10 x 10 cm-
Voor mijn tweede kaartje heb ik weer een basis gemaakt van 10 x 10 cm, daarna een stuk Natural Cardstock geembosd met de Chevron Textured Impressions Embossing Folder (zo hee, een hele mond vol hihi) De drie fishtails heb ik uit de hand gesneden uit verschillende printjes van het Afternoon Picnic Desigpapier. De tekst is gestempeld met Chocolate Chip op een uitgestanste Chalk Talk Framelits Die. De Cupcake heb ik eerst gestempeld met verschillende kleurtjes inkt op Whisper White Cardstock en daarna uitgeponst met de Cupcake Punch. Hier en daar nog wat bling...klaar!


Een hele fijne Zondag allemaal!
Inge

9 opmerkingen:

  1. Ooohh wat n superleuke kaartjes Ing......en jij bedankt voor de inspiratie! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt ;)
    Ik heb deze set ook maar nog nooit wat mee gedaan ... misschien moet ik ze eens gaan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! En de tag-die langer gemaakt zie ik. Leuk idee! Grts. Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk! Die cupcakejes.... super.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten heb je met het cupcakeje gemaakt Inge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk dit setje kaarten! Leuke kleuren en het cupcakeje is ook wel errug geinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een zeer mooie kaart ... Dat is de reden waarom ik hier opgeheven https://createdbyemmanuelle.wordpress.com/2014/09/20/un-anniversaire-haut-en-couleurs/

    BeantwoordenVerwijderen