16 januari 2014

For You

-Card Size 4,25"x5,5" Inch-
Goedemorgen, allereerst allemaal onwijs bedankt voor de lieve en hartelijke berichtjes op mijn eerste post. Ook van de al gevestigde demo's, zó leuk die collegialiteit en support! Ik zie een aantal van jullie vast binnenkort ;)

Vandaag een kaart gemaakt met de Chalk Talk stempelset. Deze set stond al lang op mijn verlanglijstje en nu heb ik 'm dan ein-de-lijk ;) Ik heb eerst met Pacific Point en Old Olive Stampin'Pads de motiefjes gestempeld op Soft Sky en Marina Mist cardstock en ze daarna uitgestanst met de Big Shot en de bijpassende Chalk Talk Framelits Dies, echt easy peasy!

De Chalk Talk met Chalk Talk Framelits Dies sets zijn ontzettend veelzijdig! Hier heb ik bijvoorbeeld het langwerpige lichtblauwe tagje "uitgerekt", zodat er een langere tag ontstaat. De verschillende tags zijn met elkaar gecombineerd door ze uit een paar kleuren cardstock te stansen.

Het hartje is gemaakt met de Small Heart Punch, onmisbaar in je collectie als je van hartjes houdt, in combinatie met Glimmer Paper Silver (bring on the bling ;)) Ik had in eerste instantie toen ik het papier verleden jaar kreeg helemaal niets met al dat gegeglim maar als detail kan het net een beetje extra "leven en sparkle" in je kaart brengen. Het takje is de Little Leaves Sizzlits.

Een hele fijne dag allemaal, en... alvast een fijn (creatief)weekend!
Inge

6 opmerkingen:

  1. SUper, Inge! Jij hebt een duidelijk herkenbaar eigen stijl. Mooie kleurencombinatie!
    Toen ik het glitterpapier ontving, wist ik ook eerst niet zo goed wat ik ervan moest vinden. Inmiddels is het een van mijn favorieten geworden (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje weer Inge, wat ben ik blij dat je ook een demo. bij SU geworden ben. Ik hou me aanbevolen voor nieuwsbrief en workshops.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gek op bling. Helemaal leuk. Je bent lekker bezig. Tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stap Inge! Heerlijk om jouw stijl bij SU terug te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.