26 januari 2014

For You...


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag een kaartje gemaakt voor mijn zusje die op zoek moest naar een nieuw onderkomen voor haar paardjes, op zeer korte termijn maar gelukkig is alles goedgekomen.


Ook al rijd ik zelf niet (meer) toch blijven paarden een aantrekkingskracht op mij hebben. De rust die van ze uitstraalt als je ze kroelt, die mooi grote ogen, hun (eigen)wijsheid...ik hou ervan.

-Card Size 4,25" x 5,5" Inch-
Ik heb, jawel verrassing, een combi gemaakt met blauw en groen. Ik beloof de volgende blogpost word in een andere kleurstelling ;) De kleuren die ik heb gebruikt zijn Soft Sky, Soft Suede, Old Olive en Natural Cardstock. Het stukje designpaper is van Etcetera Designerpaper Series, de mooie doily is een Tea Lace Paper Doily.

De tag heb ik zelf gesneden uit Natural cardstock daarop is het paardje uit de Horse Frontier stempelset is gestempeld met Chocolate Chip inkt. Op het Old Olive cardstock heb ik met de bijpassende Old Olive stemplinkt wat spetters gestempeld uit de Gorgeous Grunge stempelset. Superleuke set die als je hiervan houdt niet mag ontbreken in je collectie. Geen moeilijk gedoe met spritzers, kwastjes of refillers maar gewoon kant en klaar stempelen!
De tekst voor For You komt uit de Chalk Talk stempelset en is met een circkel pons uitgestanst.


Dinsdag 28 Januari begint de Sale-A Bration bij Stampin' Up! Dat wil zoveel zeggen als dat je bij besteding van € 60 aan SU produkten een kado mag uitzoeken uit de speciale Sale-A-Bration folder. Wil je een folder ontvangen? Mail dan je adres gegevens naar inge.groot@hotmail.com en ik doe er eentje voor jou op de bus. Aanbiedingen uit deze folder zijn geldig tot en met 31 Maart 2014

Mijn eerstvolgende verzamelbestelling vind plaats op Donderdag 30 Januari. Bestellingen kunnen worden doorgegeven tot en met Woensdag 29 Januari. Ook dan gelden vanzelfsprekend de Sale-A-Bration Acties!

Een hele fijne Zondag!
Inge

2 opmerkingen:

  1. Prachtig!!! Daar zal zusje heel blij van worden! Mooie combi hoor blauw/groen....mij verveel je er niet mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee vreemd ik had iets geschreven maar ik zie het niet terug. Nog maar een keer ;-) Wat een schitterende kaart. Ik zie nu wat jullie gisteren bedoelde met de nutral cardstock, mooi! Ik vond het heel gezellig dat je er gisteren bij was en dat we weer eens bij hebben kunnen kletsen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.