13 januari 2014

Miracles Happen...

-Card Size 4,25"x 5,5" Inch-
Hee wat leuk dat je langs wipt en...welkom! Veel dames zijn mij al voorgegaan op weg om onafhankelijke Stampin' 'Up Demo te worden en nu ben ik zelf ook op de trein gestapt. Een hele spannende maar ook geweldige reis met vast veel nieuwe ervaringen, leermomenten en nieuwe kennismakingen. Ik verheug mij erop!

Mijn Blog heet Stampin' Cards and Memories want dat is wat ik doe. Het stempelen op kaarten en herinneringen vastleggen door middel van scrapbooken. Dit blog moet nog groeien, en het eea moet nog worden toegevoegd dus... be gentle please ;)

Mijn allereerste kaartje als demo zie je hierboven, mijn SU collectie moet nog uitbreiden ik heb nog laaaaang niet heel veel materialen maar juist dat is ook weer een uitdaging. De kaart heeft een basis van een paar lagen cardstock met als laatste laag  het leuke Natural Cardstock, Hierop heb ik een streepje designpapier Patio Party geplakt. Met diverse cirkelponsen heb ik rondjes uit het desingpapier gestanst. De mooie takjes maak je met de  Little Leaves. De vlinder met de Beautiful Wings Embosslits Die. Onder de vlinder zit wat zilverkleurig garen wat weer terug komt in de sequins. De tekst is helaas nu uit de SU collectie en komt van de Bloomin' Marvelous stempelset.

Ik wens jullie allemaal een heel goed begin van een nieuwe week!
Inge

25 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Inge,
    Van harte gefeliciteerd! Dat is verrassend leuk nieuws! Heel veel geluk en succes met deze nieuwe uitdaging!!!
    Je eerste kaart als demonstratrice is een plaatje en ik ben ervan overtuigt dat er nog velen zullen volgen (-:
    Een heel fijne dag gewenst,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Wat ontzettend leuk en ik wens je heel veel succes ;)
    Je kaart is weer prachtig ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd Inge met deze nieuwe stap in je creatieve carriere! Ben er van overtuigd dat we ook op dit blog weer heel veel moois van jou gaan zien. Ik ga je zeker volgen! Zet hem op!

    Liefs,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom bij de club van SU, geniet ervan. Prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love it! Een kaart vol met SU materialen, maar dat zie je niet in eerste instantie.Su heeft zo één gezicht! Jij laat zien dat dat dus niet hoeft. I like!
    Geweldig. Ben heel benieuwd, maar je gaat ons zoals gewoonlijk wel weer verassen. Ik kijk er naar uit!
    Prachtig kaartje! Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom bij de Pinkies! Hartstikke leuk dat je de stap ook hebt gezet!
    Je kaart is weer prachtig, zoals gewoonlijk ;-) Dat er maar vele mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel succes met ( ook) dit blog !!
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Inge, hartelijk gefeliciteerd met deze nieuwe uitdaging. Heel veel succes en ik hoop dat je er veel plezier in zult hebben en ook hier schitterende kaarten en layouts mee zult maken en aan ons laat zien.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inge, dit vind ik het beste nieuwtje sinds tijden. , eindelijk een SU demonstratrice dicht bij huis, wowww. en ook een hele goeie combinatie met de MFT dies en andere materialen. Ik ben hier erg blij mee en wens je heel veel succes en inspiratie met alle leuke stempels van SU. Ik kijk al uit naar je volgende kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk nieuws Inge! Gefeliciteerd! Ik ben SU pas aan het ontdekken, ik heb de nieuwe catalogus al in huis, maar als ik zo kijk naar wat ze allemaal hebben, gaat dat bij jouw zeker weer een heleboel mooie dingen opleveren. Succes met je nieuwe uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk nieuws, Inge, heel veel plezier en succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat Inge. Wat ontzegd gaaf! Heel veel plezier en succes :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He leuk Inge heel veel plezier en succes maar dat lukt vast wel. groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk!! Heeeeeel veel plezier en succes! Je allereerste SU kaartje is sowieso alweer een "echte" Inge!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zeg, heel veel plezier en succes met deze nieuwe stap! Nu al leuk om te zien dat jij echt iets anders met de materialen doet, een hele andere uitstraling dan veel andere SU-kaarten. Ik ga je hier ook volgen hoor! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat verrassend en wat leuk! Vind het 'gewoon' een echt Inge-kaartje en geen SU-kaartje (= compliment ;)). Wat mij betreft helemaal top. Veel succes met je nieuwe blog.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. absolutely stunning! love the color combo - actually love everything about this card!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterende kaart Inge.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super tof! Heel veel suc-6.
    Je kaartje is errug leuk. Ik herken SU, maar ook Inge er in terug. Top.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super leuk Inge, heel veel succes hoor.
    Tineke x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk!
    Heel veel succes en plezier!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je onderneming!!
    En natuurlijk veel succes ermee.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaart ziet er SUper uit Inge! Heel veel plezier en succes met SU en gezellig dat je voor de Pinkies gekozen hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.