24 januari 2014

Tag A Bag Workshop


Hee Hallo en goedemorgen, vandaag een San-Ing Swap postje vanaf mijn SU blog. Tijdens ons laatste knutselochtend was het thema verpakkingen en aangezien Stampin' Up fantastische verpakkingsmogelijkheden heeft om kleine cadeautjes leuk in te pakken hebben we dit als uitgangspunt genomen. Mijn verpakking is voor 6 grote waxinelichten en daarvoor heb ik een Tag A Bag gebruikt.


Een kant en klare verpakking die je alleen nog maar in elkaar hoeft te zetten, je kadootje erin te doen en een versiering te maken. Ik heb dat gedaan door eerst een wikkel om de Tag A Bag te maken. Daarop heb ik diverse Framelits uit de Chalk Talk Framelits Dies gestanst uit diverse kleuren cardstock die bij de waxinelichtjes passen. De tekststempel komt uit de nieuwe Voorjaars/Zomer Catalogus "Love You to the Moon" stempelset en combineert met dit tekststempeltje met de Chalk Talk Framelits Dies.


Uiteindelijk bovenaanzicht, een supermooi kado om iemand mee te verassen.

Wil je graag dit Kado Doosje met inhoud maken? Dat kan!
Donderdagochtend 6 Februari van 10.00-12.00 geef ik deze workshop bij mij thuis.(Hou je niet van blauw? Andere kleurstellingen om dit cadeautje te maken zijn natuurlijk ook mogelijk.)
Inbegrepen zijn álle materialen, koffie/thee en een lekkertje. Ook ligt dan voor diegenen die de workshop volgen de allernieuwste Stampin' Up Lente/Zomer Catalogus gratis! klaar om mee te nemen.

Kosten totaal voor deze workshop incl. Lente/Zomer catalogus € 7,50 pp.
Extra: bestel je tijdens deze ochtend voor € 25 of meer dan is de workshop gratis!
Graag inschrijven bij inge.groot@hotmail.com.

Een hele fijne en gezellige dag allemaal, ik klik nu door naar San, klik je mee?
Inge

7 opmerkingen:

  1. O donderdagochtend, zo niet mijn dag. Kan ik niet. Heel jammer. Ziet er supergaaf uit!! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Ing! Geweldige kleur. Hoop dat je workshop snel volgeboekt is.

    Groetjes,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blauw is wel een van mijn favoriete kleuren :) Als ik een auto kan regelen, mail ik je...

    Ik vind de verpakking super mooi! Ook Sandra laat geweldige cadeautjes zien op haar blog.
    Fijne dag,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww! Supergaaf Ing! Leuk idee om waxinelichtjes erin te verpakken! Ik ben van de partij en ga natuurlijk voor een roze variant ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe verpakking. Die workshop bij/van jou zit vast zo vol, super leuk natuurlijk. Op een donderdag gaat het 'm voor mij helaas niet worden :(
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gemaakt Inge ;o)
    Net als j schilderij, die vind ik ook zo mooi ...

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Inge, hee wat leuk ik heb je SU blog net gevonden! Heb me gelijk aangemeld als volgster, hoef ik ook hier niets te missen. SUper leuk dat je nu ook met SU aan de slag gaat, kijk al uit naar alles wat je ons gaat laten zien. Deze kadoverpakking ziet er in ieder geval helemaal leuk uit! Veel SUcces gewenst! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.