22 februari 2014

Gefeliciteerd!


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag is het begin van de Stampin'Up Nederlandse Sentimenten Bloghop waar een heleboel SU demo's aan mee doen. Deze hop begint bij Janneke, en zo klik je lekker door een heleboel blogs met tal van ideetjes met de Nederlandse Sentimenten. Morgen nog een ronde, waar ik aan mee doe, meer info over mijn aanbieding kun je dan hier op mijn blog vinden.

Maar...mijn eerste actie begint al vandaag, aan de rechterkant van mijn blog zie je een Facebook Banner staan, die kun je "Liken" om in aanmerking te komen voor een onwijs leuke prijs! Hoeft niet gedeeld te worden, alleen op de Like knop drukken, simpel as that. Begint nu en eindigt Zondagavond 20.00. Maandag maak ik een winnende "Liker"  bekend (alle Likers zijn kanshebbers, ook de reeds bestaande;)), die een mooie Stampin' Up prijs krijgt thuisgestuurd en bekend word gemaakt op mijn facebook pagina.

-Card Size 5,5"x 4,25"Inch-
Natuurlijk ook een kaartje vandaag, waarop ik gebruik heb gemaakt van dé Nederlandse Sentimenten. Deze kaart is voor een speciaal iemand die op zichzelf gaat wonen, heel spannend en zo ontzettend leuk ook! Altijd een goede reden om een gezellig kaartje te sturen, aan de voorkant Gefeliciteerd en aan de binnenkant: Een nieuwe Woning.

Kaartje is gemaakt met de zachte kleurtjes waarvan ik vermoed dat ze die leuk vindt ;) Crumb Cake, Pink Pirouette en Pistachio Pudding. De schattige bloemetjes zijn met de bijpassende pons los of als pakket te koop (Petite Petals Clear Mount Bundle) De blaadjes heb ik uitgestanst met de Little Leaves Sizzlits Die. Alles om een mooie uitgestanste Deco Labels Collection Framelits Dies.  Ik hoop dat ze 'm leuk vindt!

Overzicht gebruikte materialen:
Stamps: Nederlandse Sentimenten, Gorgeous Grunge (voor de onmisbare spetters), Petite Petals, Lacey and Lovely
Ink: Pink Pirouette, Crumb Cake
Cardstock: Crumb Cake, Whisper White, Pistachio Pudding, Pink Pirouette, Silver Glimmer Paper
Tools: Petite Petals Punch, Deco Labels Collection Framelits Dies, Circle Punch 1 3/8, Decorative Dots Embossingfolder (Gratis! Kado tijdens Sale-A-Bration)
Embellie's: Basic Rhinestones Jewel Accents

Ik wens jullie een hele fijne Zaterdag en vergeet niet om morgen nog even langs te komen. Tot dan!
Inge

6 opmerkingen:

  1. Die zachte kleuren Inge, woww. wat krijg ik hier toch een inspiratie van door je kaartje, ook door je stempels hoe je ze gebruikt. Prachtige kaart weer.,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaart, en ik kom mogen zeker bij jullie "hoppen"!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of ze hem mooi vindt!! Supermooi kaartje Ing! Lief van je! Namens haar dank je wel! XX

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.