2 februari 2014

Happy Big Day!


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag ben ik op pad richting Den Haag alwaar er een meeting is met mijn Stampin'Up collega's. Gezellig kletsen en ondertussen natuurlijk ook nog wat opsteken. Ik heb begrepen dat er bijna altijd word "geswapt" (uitwisselen van mini ideetjes) dus heb mijn best gedaan om ook wat leuks te maken voor een aantal personen. Ben gestopt bij 12 stuks toen vond ik het wel welletjes hahaha ;)


Om te swappen heb ik gekozen voor een rolletje washi tape, altijd handig of je het nu gebruikt om een kadootje in te pakken, je mal vast te plakken of op een kaartje. Washi Tape is Cool! Ik heb zelf een verpakking gesneden uit Natural Cardstock.  Bestempeld met een stempeltje uit de Love You To The Moon stempelset en Pacific Point inkt. Met een stempel uit Chalk Talk stempelset de tekst Happy Big Day gestempeld op Soft Sky cardstock en uitgestanst met een label uit de Chalk Talk Framelits Dies.

Hoop dat het in de smaak valt...word vervolgd!
Fijne dag allemaal
Inge

10 opmerkingen:

  1. Natuurlijk valt dit in de smaak! Heel veel plezier Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat zeker weten in de smaak vallen, super leuk gemaakt! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar moet je weer Inge voor heten hoor om zoiets origineels te verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tof gedaan! Errug leuk swapje. Al ben ik blij dat ik niet iedere keer hoef te swappen...wat een gedoe iedere keer, alsof we tijd over hebben...iedere keer weer wat anders, nieuws, origineler, leuker, pfieuw.
    Maar het gaat jou weer makkelijk af duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuke creatie heb je weer weten te maken Inge, ze zullen zeker in de smaak gevallen zijn! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit moet wel in de smaak vallen! Gaaf hoor, zoals jij de washi tapejes verpakt hebt.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wie dit niet leuk vindt, nou die.... uh.... ja. Je weet wel wat ik bedoel. Ik vind het in ieder geval errug leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het viel in de smaak Inge, dank je wel voor je swappie ... helemaal leuk ;)
    Ik vond het een hele gezellige dag en vond het ontzettend leuk om je weer te zien!

    XO Janneke

    BeantwoordenVerwijderen