4 februari 2014

Nederlandse Sale-A-Bration Bundel!

Afgelopen Zondag ben ik afgereist naar Den Haag om een gezellige dag te hebben met een heleboel van mijn SU collega's, en wat een dag! Zoveel leuke dingetjes gezien, en uitgeprobeerd! Bovenstaande kaartjes zijn geinspireerd op de kaartjes die wij aldaar hebben gemaakt. En aangezien het Sale-A-Bration is wil ik jullie nog even wijzen op de supergave Nederlandse bundel die je tijdens de Sale-A-Bration bij mij kunt bestellen. 

De bundel bestaat uit : 
134966 Sentiments € 35,99, 
129267 Bitty Banners Framelits Die € 16,95, 
132996 Fresh Prints Designer Series Paper Stack € 8,50, en  
131527 Whisper White Notecards and Envelopes € 6,95. 

Maar...omdat we in de Sale-A-Bration maanden zitten mag je als extra nóg een stempelset (uit de Sale A Bration Folder) kiezen omdat je boven de 60 euri's besteed!!!
Ik heb gekozen voor de Petal Parade (zie foto hieronder). Bovenstaande kaartjes zijn gemaakt met de Notecards and Envelopes, Sentiments, Bitty Banners Framelits Die én de Petal Parade.

-GRATIS Optie!!! bij een besteding van €60 of meer-


Interesse of vragen over deze aanbieding? Mail dan naar inge.groot@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen