18 februari 2014

Oh, Hello!

-Card Size 4,25"x5,5" Inch-
Hee hallo en goedemorgen. Ik heb nog even verder geknutseld met de Scalloped Top Tagger Punch zoals je ziet. En deze keer een tag uitgestanst die ik weer verwerkt heb op een kaartje. Deze keer heb ik gewerkt met een mooie kleur paars, Wisteria Wonder. Ik ben niet zo van de paars maar deze mooie paars/grijze tint spreekt mij erg aan.

Kaartje met wit als basis daarop een laagje Crump Cake en daarop weer een laagje wit welke is geembost met de Stripes Textured Impressions Embossing Folder. Misschien niet een embossing folder die je meteen uitkiest maar juist die mooie simpele strepen geven een groots effect. De tag is uitgestanst met de Scallopped Top Tagger Punch en heb ik bestempeld met de Gorgeous Grunge stempelset. Verder heb ik de Oh Hello tekst en de pijl gestempeld met de Oh, Hello Clear stempelset,  Pool Party en Smokey Slate inkt.
De vlindertjes zijn gestanst en geembost met de Beautiful Wings Embosslits Die. Natuurlijk wat bling erop door middel van de Basic Rhinestones Jewel Accents. De Happy Birthday tekst komt van de Itty Bitty Banners stempelset in combinatie met de Bitty Banners Framelits Die.


Overzicht gebruikte materialen:
Stamps: Oh Hello, Bitty Banners, Gorgeous Grunge
Ink: Pool Party, Smokey Slate
Cardstock: Whisper White, Crumb Cake, Wisteria Wonder
ToolsBeautiful Wings Embosslits DieBitty Banners Framelits DieStripes Textured Impressions Embossing FolderScalloped Top Tagger Punch
Embellie'sBasic Rhinestones Jewel Accents

Huishoudelijke mededeling:
Morgen gaat er een extra bestelling uit, heb je nog wat nodig? Mail mij dan even op  inge.groot@hotmail.com om je bestelling door te geven voor Woensdagochtend 08.00


Een héle fijne dag allemaal!
Inge

6 opmerkingen:

  1. Wat is deze kleurencombinatie prachtig, vooral dat paarse. Je kaart is ook weer een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! Is weer 'n musthave deze punch ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Je hebt hier wel weer ff een prachtexemplaar gemaakt zeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt wel hele mooie dingen met deze punch! De kleur paars is echt mooi, zeker in combinatie met kraft.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het ook een plaatje, prachtig deze kleuren, helemaal mijn ding. Tof die tag punch!

    BeantwoordenVerwijderen