15 februari 2014

Thank You, Box of Cards


Goedemorgen allemaal! Vandaag even iets anders als alleen een kaartje, deze keer een set met dank je wel kaartjes die tesamen in een doosje passen. Leuk om te geven en leuk om te krijgen! Want... dank je wel kaartjes komen altijd van pas.

Ik had de Scalloped Tag Topper Punch al even op mijn lijstje staan en van de week besteld, wilde wel eens weten waarom ik op zoveel blogs deze pons tegen kwam en iedereen lyrisch was... Okee, ik ben overtuigd. Deze pons is écht zó veelzijdig! Regelmatig hoor ik dat SU wel wat duur is, maar het geweldige van SU vind ik dat je juist met één product al zoveel verschillende projectjes/kaartjes kunt maken. Daarom is deze pons voor mij dubbel en dwars de aanschaf waard! (Toets maar eens op Pinterest Scallop Tag Topper Punch in en je ziet wat ik bedoel)

Op Michelle haar blog kwam ik dit super coole idee tegen en ben zelf aan de slag gegaan. Eerst even uitgevogeld hoe de pons werkt...yep, zooo simpel *zucht* ;)


Set met kaartjes gemaakt met het mooie Sweet Sorbet Designer Series Paper uit de Sale-A-Bration Folder.(Gratis bij een bestelling van € 60 of meer) De tekst komt van de Chalk Talk stempelset die je al veel bent tegen gekomen op mijn blog. De vlindertjes heb ik uit vellum en card stock geponst met de Bitty Butterfly Punch en de Elegant Butterfly Punch.


Hierboven het doosje waar vier kaartjes met enveloppen passen. Het label heb ik gemaakt met de Deco Labels Collection Framelits Dies in combinatie met de You're Lovely stempelset (Gratis als je tijdens de Sale A Bration voor € 60 of meer besteld.)

Overzicht gebruikte producten:
Stamps: Chalk Talk, You're Lovely (Sale-A-Bration)
Ink: Early Espresso, Bermuda Bay
Cardstock: Pool Party, Sahara Sand, Natural and Sweet Sorbet Designer Paper Series (Sale-A-Bration)
Tools: Scalloped Tag Topper Punch,  Bitty Butterfly, Elegant Butterfly, Deco Labels Collection Framelits Dies, Decorative Dots (Sale-A-Bration)
Embellie's: Basic Rhinestone's Jewel Accents

Wil de Scalloped Tag Topper Punch Punch graag uitproberen? Dat kan oa. tijdens de Inloopochtend Woensdag 26 Maart. Voor meer details, klik HIER ;)

Ik wens jullie allemaal een hele fijne (knutselige) Zaterdag!
Inge

7 opmerkingen:

  1. Wat een lekker frisse papiertjes, ik vind je set geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel mooi! Geweldig om zo'n doosje zelfgemaakte kaartjes cadeau te doen.
    Nog een fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig weer wat je gemaakt hebt Inge. Je hebt altijd zo'n oog voor detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Dit is wel ff geweldig leuk gemaakt zeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan alleen maar op het woordje ohhhhh komen :). Prachtig! Dat papier; ik heb me voorgenomen om geen papier meer te kopen want ik heb nog zo veel.... Nou ja; ik heb het me voorgenomen; bij papier als dit ga ik bijna weer voor de bijl :)
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke kaart met die pons. En dat doosje is ook weer superrrrr, ik begin zowaar die projectjes ná je geslaagde workshop leuk te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen