21 februari 2014

Zomaar...

-Card Size 4,25" x 5,5" Inch-
Hee hallo en goedemorgen! Vandaag een bloemig kaartje, heb nu wel erg veel zin in de Lente. Alleen de zon nog, die werkt niet zo mee helaas.

Kaartje is gemaakt met wit cardstock met daarop een laagje Wisteria Wonder, en Natural White Cardstock. De laatste heb ik bestempeld met spetters uit de Gorgeous Grunge set en Bermuda Bay. De tag bestaat uit twee delen en is gemaakt met de Scalloped Tag Topper Punch. Het laagje Bermuda Bay heb ik met de Decorative Dots Embossingfolder (Gratis kado tijdens Sale-A-Bration) geembost.
De bloemen van de Flower Shop Clear Bundle heb ik gestempeld met Wisteria Wonder en daarna uitgeponst met de bijbehorende pons. Blaadjes zijn gemaakt met Pear Pizzaz en de Little Leaves. Vlindertje erbij uitgeponst met de Bitty Butterfly Punch en last but not least een tekst gepakt uit de Nederlande Sentimenten en op Itty Bitty Banners gestempeld.

Overzicht gebruikte materialen:
Stamps: Gorgeous Grunge, Flower Shop, Nederlandse Sentimenten
Ink: Bermuda Bay, Wisteria Wonder
Cardstock: Wisteria Wonder , Bermuda Bay, Crumb Cake en Natural White Card Stock
Tools: Itty Bitty Banners, Scalloped Tag Topper Punch, Little Leaves, Bitty Butterfly Punch,Decorative Dots Embossingfolder (Gratis kado tijdens Sale-A-Bration)
Embellie's: Basic Rhinestones Jewel Accents
Van het weekend word door heel veel Nederlandse Demo's de Nederlandse Sentimenten stempelset door middel van een bloghop in het zonnetje gezet. Het spektakel begint morgen om 10.00 en gaat door op Zondag, natuurlijk kun je tal van prachtige voorbeelden verwachten maar ook diverse leuke Actie's en Aanbiedingen! Ook op mijn blog zal er een hele leuke aanbieding volgen, so.... stay tuned!

Een hele fijne dag,
Inge

2 opmerkingen:

  1. Inge, wat is tie weer mooi, ik ben verliefd op die Wisteria wonder in combinatie met die andere kleuren, ik weet wel wat er voor mij te bestellen is de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.