8 maart 2014

Good Thoughts

-Card Size 4" x 5,5" Inch-
Hee hallo en goedemorgen! Vandaag een kaartje met de prachtige Paper Doily Sizzlits Die, deze kreeg ik terug en moest omgeruild worden omdat de Paper Doily Sizzlits Die helaas niet door de Double Do kan. Zó jammer, maar voor mij een klein mazzeltje want nu kreeg ik deze mal retour en heb 'm zelf gehouden. Ik bedoel maar, wie kan deze supermooi gedetailleerde mal weerstaan :o)

Ik heb een basis gemaakt van wit Card Stock, de doily is uit Natural White Card Stock gestants. De spettertjes zijn gemaakt met Gorgeous Grunge en Crisp Cantaloupe, zooo uit mijn comfort zone met deze pastel kleurtjes maar daarom juist zo leuk! De tag is gemaakt met de Scalloped Tag Topper Punch en Pool Party Card Stock, de tekst is gestempeld met Pool Party inkt. Vlindertjes zijn met de Elegant Butterfly Punch en de Bitty Butterfly Punch geponst. Glittertjes mogen natuurlijk niet ontbreken en...voila klaar!

Overzicht gebruikte materialen:
Stamps: Gorgeous Grunge, Perfect Pennants
Ink: Pool PartyCrisp Cantaloupe
Cardstock: Natural White, Pool Party, Crisp Cantaloupe, Pear Pizzaz
Tools: Scalloped Tag Topper Punch, Elegant Butterfly Punch, Bitty Butterfly Punch, Paper Doily Sizzlits Die
Embellie's: Basic Rhinestones Jewel Accents

Ik wens jullie allemaal een héle fijne Zaterdag!
Inge

5 opmerkingen:

  1. Ja, heel jammer dat bepaalde stansen niet door de Double Do kunnen. En die snijmachine heb ik nou juist...
    In ieder geval ben jij een mooi knutselattribuut rijker (-: Niet gek, toch?!
    Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi; en zoals altijd...alles klopt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die doily is echt wel super gaaf! Had jij even geluk dat ie retour kwam ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das zeker een mazzeltje!! Erg mooie weer Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie kaart weer Ing! Heb jij even mazzel.....;)

    BeantwoordenVerwijderen