17 maart 2014

Hip Hip Hooray Card Kit Deel 2


Hee hallo en goedemorgen! Jullie hebben verleden week vast mijn post gezien over de Hip Hip Hooray Card Kit en weten denk ik nu wel dat je 20 kaartjes kunt maken met deze kit ;o)  Ik ben afgelopen weekend weer even lekker met de HHHCK aan de knutsel gegaan en heb een aantal voorbeelden gemaakt wat je nog meer met deze leuke en complete Kit kunt maken. Hier en daar een hele kleine toevoeging in de vorm van een uitgeponst hartje, wat rhinestones en zilvergaren.
Schaf je in Maart bij mij de onwijs leuke Hip Hip Hooray Card Kit aan dan krijg je er van mij een gratis beschrijving bij van deze drie projectjes. Interesse? Mail dan naar inge.groot@hotmail.com



En hier mijn laatste creatie van vandaag, ik was wat aan het frunniken want wilde ook wat speciaals met de leuke kraft envelopjes doen die bij dit pakket zitten. Dus uiteindelijk geworden een kaart in een envelop maar dan net even anders ;o)  Ik heb het kaartje met de achterkant in de envelop geschoven en vastgeplakt. Het voorflapje van de envelop is op de kaart geplakt. Voorkant is versierd met de stickers en stempel die bij het pakket zitten.


Als je de kaart openklapt zie je hoe de kaart in de envelop is geschoven. Op deze manier creƫer je gelijk een pocket in je kaart waar je een cadeaubon of geld kunt doen.


En in de pocket nog een extra kaartje waar je een persoonlijke  boodschap op kunt zetten. Benut de mogelijkheden van de Hip Hip Hooray Card Kit want die zijn er volop!

Een hele fijne dag allemaal,
Inge

3 opmerkingen:

  1. Mooi, en wat een idee!

    liefs. Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kun je toch leuke dingen doen met enveloppen! Deze had ik nog niet gezien. Ernstig leuk Inge!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.