2 maart 2014

Just For You


Hee hallo en goedemorgen, vandaag een serie kaartjes gemaakt om bij een bestelling te doen ter inspiratie en voor de leuk :o) Dit soort kaartjes is redelijk snel te maken en het resultaat is eigenlijk altijd geinig!


Ik heb hiervoor Whisper White Note Cards and Envelopes genomen. De mooie Petal Parade stempelset gepakt (Gratis! Tijdens Sale A Bration bij een bestelling van € 60 of meer) en deze met Pool Party, Pear Pizzaz, Rich Rzzleberry en Tempting Turqoise gestempeld. Daarna met een Circle Punch het rondje uitgeponst, de fishtail met de Itty Bitty Banners en de leuke Artisan Label Punch gecombineerd met bijbehorende stempelset Label Love.


 Natuurlijk gaat het kaartje in een bijpassend envelopje, dat maakt het net af.

Overzicht gebruikte materialen:
Stamps: Label Love, Petal Parade (gratis bij een bestelling van € 60 of meer tijdens Sale-A-Bration)
Ink: Pool Party, Pear Pizzaz, Rich Razzleberry en Tempting Turqoise
Cardstock: Whisper White Notecards and Envelopes
Tools: Itty Bitty Banners, Artisan Label Punch, Circle Punch
Embellie's: Basic Rhinestones Jewel Accents


Afgelopen week had ik een workshop op locatie :P bij mijn tantetje en haar zussen plus een aantal "kinderen", een familiedagje Stampin' Up dus. Het was onwijs gezellig, er werd een doosje gemaakt met 4 kaartjes erin. Bovenstaand iedereen druk, druk, druk...


Dank je wel Annelies voor een dag vol met lol en lekker creatief bezig zijn, voor herhaling vatbaar!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne Zondag, ik ga zometeen met mijn meiden richting mijn zussie in Amsterdam. Lekker lunchen bij Sugar and Spice en daarna griezelen bij The Amsterdam Dungeon...ieeeeek!

Inge

4 opmerkingen:

  1. Vreselijk leuke kaarten weer Inge en veel plezier in de Dungeons ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf idee zo'n familie SU dagje, dat is even wat anders. En je kaartjes zijn weer helemaal top, hihihi hoop er één te krijgen bij mijn bestelling.
    Veel plezier in Amsterdam met je dochters, het is prachtig weer, jullie treffen het.e

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suor leuke kaartjes Inge ;)
    Die kleuren combi is helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verfrissende kleurencombinatie, leuk!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.