25 april 2014

Fancy Flower


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag een kaart gemaakt met de Fancy Flower punch die verleden week in de aanbieding was bij de Weekly Deals, ja ook ik heb toen van deze aanbieding gebruik gemaakt :o) Alhoewel ik mijn mallen voor geen goud wil missen ben toch ook helemaal dol op het gemak van ponsen! Hup papiertje ertussen, ponsen en je hebt een vorm...easy peasy.


Kaartje is gemaakt met diverse kleuren Card Stock die bij het nog steeds leuke Fresh Prints Designer Series Paper Stack passen. De bloem is drie keer uitgeponst, de blaadje heb ik een beetje vorm gegeven met een Bonefolder. Het schattige tekstje is van de A Round Array en is uitgeponst met de 7/8" Scallop Circle Punch



Voor de binnenkant van de kaart heb ik wat restjes card stock en designer series paper gebruikt wat ik overhad van de voorkant. Het bloemetje is ook gestanst met de Fancy Flower Punch, kijk maar even naar dit filmpje. Ik hou ervan als ponsen op meerdere manieren gebruikt kunnen worden! Onderstaande stap-voor-stap foto's laten je ook zien hoe dit in z'n werk gaat.

In Juni komt de nieuwe Stampin'Up catalogus uit en misschien hebben jullie hier en daar online al een Amerikaanse retired lijst van Stampin'Up gevonden, daar staat deze pons dus ook tussen. Dat wil zoveel zeggen als dat in de US deze pons niet meer te koop zal zijn na Juni. Wat de lijst van Europa gaat worden is nog niet bekend maar als je zekerheid wilt hebben en deze pons cool vindt zou ik nu je slag slaan ;o)

Gebruikte materialen:
Stamps: A Round Array, Off The Grid
Ink: Coastal Cabana, Cherry Chobler
Cardstock: Crumb Cake, Natural White, Coastal Cabana, Pool Party
Designer Series Paper: Fresh Prints 
Tools: 7/8"Scallop Circle Punch, Fancy Flower Punch, Circle Punches
Embellishments: Basic Rhinestones Jewel Accents, Neutrals Candy Dots, Linen Threat

Een hele fijne dag allemaal!
Inge

4 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een heel leuk ding...tof dat je 'm op meerdere manieren kunt gebruiken! Je kaartje is prachtig, mooie kleuren en echt een superbloem! Tot gauw, ik ben ff een weekje kamperen in Zuid-Limburg...zonder internet...
    Fijn weekend, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Inge ;o)
    Fijne Koningsdag morgen, enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo easy peasy als jij deze bloem omschrijft, zo easy peasy heb jij een geweldige kaart gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen