18 april 2014

Sending Many Thanks


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag een soort en met van Vintage kaartje waar ik een start mee heb gemaakt afgelopen Woensdag toen ik een dagje naar Den Haag ben afgereisd voor een meeting met Carmen. (we go back a long way, dat zullen een aantal van jullie vast wel weten)Was een heeeeele lange reis, drie uur heb ik erover gedaan om er te komen want ja hee NS he, dus uiteraard vertraging...van een uur. Op Haarlem. Maar goed tanden op elkaar en wachten, uiteindelijk rond 12-en kwam ik aan en werd gelijk getrakteerd bij De Bijenkorf (poepiesjiek) op een heerlijke Latte met een punt Cheescake mmmh! Dat maakte meteen de ellenlange reis goed :o)

-Photo credits Carmen Morris-
Daarna hebben we nog even geshopt, natuurlijk! En rond tweeën zijn we richting Carmen haar casa gereden. Gezellig wat knutselspullen uitgezocht en jeeeetje want een verzameling SU, hoop dat ik ook ooit zover kom hahaha.


Dit is 'm uiteindelijk geworden, superleuk om te doen, nét even anders als dat ik altijd doe maar toch ook weer niet IYKWIM. De Off The Grid heb ik zopas in huis en is zó cool, zeker ook in combinatie met de spetters van de Gorgeous Grunge set. De mooie En French achtergrond stempel heb ik met crumbcake op de crumbake uitgeponste cirkel gestempeld. Het witte  roosje heb ik gekregen is zelfgemaakt met de Simply Pressed Clay Molds. Ha! weer iets voor op mijn wensenlijst, thanks Car :P Al met al was het een heerlijke dag, tuurlijk veels te snel om, word vervolgd...

Gebruikte Materialen:
Stamps: Gorgeous Grunge, Off The Grid, En French, Four Frames, Petite Pairs
Ink: Crumb Cake, Always Artichoke, Early Espresso
Cardstock: Natural White, Crumb Cake, Always Artichoke, Early Espresso
Tools: Circle Punches, Simply Pressed Caly Molds, Decorative Label Punch
Embellishments: Basic Pearls Jewel Accents, Linen Thread, Tea Lace Paper Doilies

Ik wens jullie een hele fijne Vrijdag!
Inge

13 opmerkingen:

  1. Stom zulke dagen want die vliegen altijd!! Juist als je dat niet wilt. Heerlijk!
    Mooi je kaart. Idd Inge maat dan net even anders. I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Fijn dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Ing! Daarom gaan we het dagje mar gauw herhalen hihi. Je kaart is helemaal wowie geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart,gaaf die stempelset staat ook al op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart is het geworden Inge. Gezellig zo'n dagje met Carmen. Den Haag heeft inderdaad een vreselijk sjieke Bijenkorf. Fijn dat jullie zo hebben genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lang leve de NS :( Prachtige kaart Ing!! Ziet er poepiesjiek uit ;) Vintage maar toch niet te en het witte roosje is heeel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, dat klinkt wel heel gezellig allemaal, zo'n dag met alleen maar leuke dingen! Je kaartje is echt gaaf geworden!!
    Gezellige paasdagen, groetjes, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt als een hele gezellige dag! Van jouw vintagestijl hou ik wel :) Roosje springt eruit. Mooi.
    Gezellige paasdagen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gezellig zo'n dagje ;o)
    Je kaart is helemaal toppie enne ik moet nodig iets met de clay doen :p

    Fijne paasdagen, enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, natuurlijk... Ook met SU kun je vintage gaan. Ik zou er zelf nooit op gekomen zijn. Gaaf zeg!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer van de lange rit, maar gelukkig toch een geslaagde dag!
    Leuk dat jullie het gezellig hebben gehad met elkaar. Jij hebt een bijzondere stijl. Het maakt niet uit waarmee jij werkt of hoe het origineel eruit ziet, jij weet er altijd je eigen draai aan te geven. Een échte Inge, dus! Leuk leuk leuk!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.