10 april 2014

Stampin' Club April inspiratiekaartje Thanks so Much

-Card Size 18 x 21 cm-
Heel hallo en gezellig dat je weer even langskomt! Vandaag een inspiratiekaartje gemaakt met materialen uit de Stampin'Club van April. Dit soort formaat kaartjes is zó leuk om te maken. Janneke gaf tijdens de laatste SU Demo samenkomst een voorzetje voor de lay out van deze kaart. Dank je wel Janneke!

Ik heb de diverse Card Stockjes en Designer Series Paper die in de Stampin'Club van deze maand zitten met elkaar gecombineerd. De cirkels zijn uitgestanst met de grootste cirkel pons.
De tekst van de Oh, Hello stempelset is op een uitgestanste Ovals Collection Framelits Dies gestempeld met Island Indigo. Bloemetjes zijn gemaakt met de niet aan te slepen :P Petite Petals Punch en Itty Bitty Shapes Punch Pack. Met de Chevron Border Punch heb ik de chevrons uitgestanst.

-Inside Card-
De binnenkant van de kaart heb ik versierd met vormen die eveneens op de voorkant zijn gebruikt.


En dan denk je misschien: Ha! Leuk zo'n formaat kaart maar hoe moet ik deze in vredesnaam versturen??? Nou, gewoon met een langwerpig envelopje (deze zijn bij de Action verkrijgbaar voor heel weinig €) Er zit een raampje in deze envelopjes, ik heb er nu voor gekozen om deze weg te werken. De envelop is verder bestempeld met de Gorgeous Grunge stempelset, het bloemetje komt van de Oh, Hello stempelset.

Gebruikte materialen:
Stampin'Club Kit April: Crumb Cake-, Island Indigo-, en Whisper White Cardstock, Watercolor Wonder Designer Series Paper, Basic Rhinestones Jewel Accents, Linen Thread, Natural 5/8"Chevron Ribbon

Overzicht andere materialen:
Stamps: Oh, Hello, Gorgeous Grunge
Inkt: Crumb Cake, Island Indigo
Tools: Stampin'Write Markers, Itty Bitty Shapes Punch Pack, Petite Petals Punch, Ovals Collection Framelits Dies, Circle Punch2-1/2"

Wil je je nog opgeven voor de Stampin' Club of de Stampin'Club Cards Only van Mei? Dat kan nog tot volgende week vrijdag! Geef je je daarna op dan word jouw eerste Stampin'Club Kit die van Juni. Meer details en de prijzen van beide Clubs vind je bovenaan mij blog bij de kopjes Stampin'Club en Stampin'Club Cards Only.

Een hele fijne dag vandaag!
Inge

9 opmerkingen:

  1. Super mooi! Ik val op turquoise ((-;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke kaart weer Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erge leuke kaart, tof dat langwerpige! Mooie kleuren!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een leuk formaat kaart! En wat een mooie kleuren en leuke opmaak. Slim idee om het raampje van de envelop zo mooi dicht te plakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart Inge ;o)
    Mooie kleuren en zo gaaf hoe jij deze kaart hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg! Turquoise en groen, ik hou ervan. En die chevronpunch daar heb ik ook een oogje op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk in mijn leeslijst en dacht hey dit kaartje komt me bekend voor hihi.. Deze is ook erg gaaf hoor!! Vind de kleuren combinatie helemaal leuk.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!
    Wat een mooie combi's

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit is een erg gave versie, Inge. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.