5 april 2014

Stampin'Club April inspiratiekaartje Oh, Hello

-Card Size 4,25" x 5,5" Inch-
Hee hallo en goedemorgen op deze Zaterdag. Vandaag een kaartje gemaakt met diverse materialen uit de Stampin'Club van April. Basis is Crumb Cake Card Stock daarop een laagje Indigo Card Stock en als laaatse een stukje Natural Card Stock. Deze heb ik bestempeld met de gestichte chevron en Smokey Slate inkt uit de Oh Hello stempelset die deze maand in het zonnetje staat.  Hier en daar zie je wat spettertjes gemaakt met een stempel uit de Gorgeous Grunge stempelset

Verder heb ik gebruik gemaakt van het mooie Watercolor Wonder Designer Series Paper uit de Stampin'Club Kit. De Oh Hello tekst is gestempeld op Natural White Cardstock en uitgeponst met een circle punch. Daarna heb ik de twee kleinste vormen van de Deco Labels Collection Framelits Dies uitgestanst en gecombineerd met de cirkel.

Het bloemetje is gekleurd met Stampin'Write Markers en de vlindertjes zijn uitgestanst met de Bitty Butterfly Punch en de Elegant Butterfly Punch.

Stampin'Club Kit April: Crumb Cake-, Island Indigo-, en Tangerine Tango Card Stock, Watercolor Wonder Designer Series Paper, Basic Rhinestones Jewel Accents

Overzicht toegevoegde materialen:
Stamps: Oh, Hello, Gorgeous Grunge
Inkt: Crumb Cake, Island Indigo, Smokey Slate
Tools: Bitty Butterfly Punch, Elegant Butterfly Punch, Stampin'Write Markers, Deco Labels Collection Framelits Dies.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
Inge

1 opmerking:

  1. Supermooi! Allemaal SU maar zo Inge. Top gedaan! Papier vind ik zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen