3 april 2014

Stampin'Club en Stampin'Club Cards Only


Vanaf vandaag valt bij de abonnee's de Stampin'Club in de brievenbus, met liefde en plezier gemaakt. Ik hoop dat de eerste Stampin'Club in de smaak valt!

Wil jij ook elke maand een zo'n  pakketje  in de brievenbus vinden en wil je graag langzaam op jou eigen tempo je collectie Stampin' Up stempels/producten uitbreiden met één keer in de abonnements periode gratis produkten voor € 30 uitzoeken? Geef je dan op voor de Stampin'Club! Meer details kun je HIER vinden

Heb je een wat kleiner budget, of wil je gewoon lekker aan de gang met Stampin'Up Designer Series Paper, Card Stock en embellishments en houd je van een complete handleiding met voorbeelden? Dan is er speciaal voor jou de Stampin'Club Cards Only, je krijgt elke maand een pakket en betaald € 15 per maand inclusief verzending. Meer details kun je HIER vinden
Geef je nu op, dan krijg jij vanaf begin Mei ook zo'n gezellig doosje thuis!

Allemaal een hele fijne en zonnige dag gewenst!
Inge

3 opmerkingen:

  1. Inge, wat heb je het weer voortreffelijk voor elkaar gebokst, ik voel gewoon de liefde en het plezier die jij er allemaal in hebt gestoken, ik ben er heel erg blij mee, bedankt voor je zorgzaamheid voor elk detail, ik voel me super verwend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'm deze maand nog niet, maar ik verheug me er nu al op! Ben heel erg benieuwd!!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.