7 april 2014

Stampin'Write Markers

-
Hee hallo en goedemorgen! Vandaag een kaartje gemaakt met onder andere de Stampin'Write Markers. Aankomende woensdag 9 April geef ik s'ochtends van 10.00-12.30 een workshop met de veelzijdige markers. Deze workshop zit al vol maar volgende maand gaan we aan de slag met de Stampin' Ink Refills, daar zijn nog enkele plekjes beschikbaar. Voor meer informatie over workshops klik je HIER


 Drie op een rij ;-) dit is een overzichtje van de drie kaarten die we gaan maken as. Woensdag.

Ik wens jullie een hele fijne dag en voor mijn cursisten... tot Woensdag, ik heb er zin in!
Inge

9 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit!! Verdorie, wat jammer dat we zover weg wonen en moeten werken...veel plezier jullie!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Gelukkig hebben we al een datum geprikt ;)

      Verwijderen
  2. Super leuk gemaakt. Als het goed is ben ik morgen ook één van de gelukkige bezitters van deze markers. En je raad het al... Komend weekend ben ik niet thuis ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Alvast heel veel plezier met de markers Renate :D

      Verwijderen
  3. Prachtig! Turquoise is mijn favo kleur!!!
    Jammer dat ik op woensdag werk...

    BeantwoordenVerwijderen