27 april 2014

Watercoloring I


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag een kaart met een watercolor techniekje. De lay out is welbekend, ik vind dit formaat en deze vorm kaart erg leuk om te gebruiken. Tis weer even heel wat anders! Volgende week woensdag 7 Mei gaan we onder andere dit kaartje maken, lekker kliederen met Stampin'Up Inkpads, Refills en aquamarkers.

-Card Size 21 cm x 10,5 cm-
Ik laat je verschillende watercolor techniekjes zien waarna je lekker zelf aan de slag kunt gaan, we maken in totaal drie kaarten.  De workshop kost € 7,50 per persoon en is inclusief alle materialen, koffie/thee/frisje en een versnapering. Opgave bij inge.groot@hotmail.com 



En nog eentje maar dan in blauw/aarde tinten.

Een hele fijne Zondag, enjoy!
Inge

14 opmerkingen:

  1. Daar moet je Inge voor heten om van dat geklieder zulke schitterende kaarten te maken, meid geweldige kaarten!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Inge wat een prachtige kaarten ...
    Mag ik ook komen :p lol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend mooi, wat een inspiratie!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!
    Vooral de roze variant..heel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind ze ook weer geweldig mooi Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow ze zijn prachtig; ben helemaal wég van de eerste!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat een supermooie kaartjes, vooral de boventste vind ik geweldig !!!
    Tineke xx

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.