26 april 2014

Woensdag 7 Mei Workshop Watercoloring

Hebben jullie onderstaand supercoole filmpje al voorbijzien komen? In dit Stampin' Up filmpje komt de nu oh zo populaire techniek met watercoloring aan bod. Met alleen wat inkt en aquarel papier kun je ontzettend leuke resultaten bereiken!

Volgende week woensdag 7 Mei  gaan we aan de slag met de Stampin' Up re-inkers, penselen en spritzers. Lekker kliederen dus! Leer hoe je met kleine techniekjes je kaartjes net weer even een extra touch kunt geven.Onder andere met een focus op watercoloring effect.We maken uiteindelijk drie kaarten. De workshop kost € 7,50 per persoon en is inclusief alle materialen, koffie/thee/frisje en een lekkertje. Opgave bij inge.groot@hotmail.com Ik heb nog een paar plekjes vrij!

Morgen een voorbeeld van wat we gaan maken Woensdag 7 Mei, ik wens jullie voor nu allemaal een héle fijne Koningsdag!

Inge

4 opmerkingen:

  1. Leuk!! Ik hou van lekker kliederen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook mijn favo bezigheid en je krijgt zulke leuke resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zou leuk zijn, kliederen. Helaas moet ik werken... )-:
    Ik wens jullie veel plezier!
    Zijn schoonmaakdoekjes trouwens inbegrepen? hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaah jammer Judith, wellicht een andere keer! LOL hihi ja hoor ik heb een box vol ;-)

      Verwijderen