2 mei 2014

Envelope Punch Board Workshop


Hee hallo en goedemorgen! Afgelopen week was ik op bezoek bij Sandra en zijn we lekker aan de gang gegaan met de welbekende Envelope Punch Board. Envelopjes hebben we niet gemaakt maar wel deze schattige doosjes. Verder hebben we vast doorgesproken wat er Zondag 25 Mei gemaakt gaat worden. Sandra heeft dan een SU Envelope Punch Board workshop bij haar thuis door mij gegeven.


Beide doosjes zijn gemaakt met materialen uit de Stampin'Club en Stampin'Club Cards Only van Mei , in het doosje past een heerlijke Ferrero Raffaello bonbon (zon'witte met cocos hmmmm ;-))


Ander modelletje maar met dezelfde afmeting papier 15 cm x 15 cm of 6" x 6" Inch. Wat een beetje ponsen, rillen en vouwen als resultaat kan hebben, ik vind het helemaal leuk. De werkwijze van deze doosjes is gevonden op Pinterest, even Envelope Punch Board intypen en je vindt 1001 mogelijkheden ;)

Tijdens de workshop beginnen we makkelijk en maken de bovenstaande doosjes en een wat ingewikkelder groter doosje. Na de lunch maken we drie speciale kaarten met als showstopper een doos om ze in op te bergen alles gemaakt met behulp van de Envelope Punch Board. Er zijn nog twee plekjes dus mocht je ook op Zondag 25 Mei van 10.00-16.00 lekker aan de knutsel willen gaan mail dan even naar inge.groot@hotmail.com Kosten zijn € 17,50 en dat is inclusief een goed gevuld pakket met de materialen die gebruikt worden, uitgeprinte werkwijze plus koffie/thee en een overheerlijke lunch. Verder verloot ik nog een supermooi pakket twv.€ 24,95 onder de cursisten.  Kortom het word een geweldige dag! Mocht je na de workshop de Envelope Punch Board bij mij willen bestellen dan is voor jou de workshop € 10. Zie ik je dan? Gezellig! VOL geboekt!

Klik je ook nog even door naar Sandra? Ook op haar blog vandaag creaties met de Envelope Punch Board!
Alvast een heel fijn weekend,
Inge

8 opmerkingen:

  1. Hey, heb net al een bezoekje aan Sandra gebracht! Jullie zijn goed bezig geweest, wat zijn de doosjes leuk zeg! Dat belooft wat voor 25 mei, ik verheug me erop!
    Veel groetjes vanuit Zuid Limburg, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige doosjes en een leuke dag in het vooruitzicht.Ik wilde me al opgeven, maar zag dat ik (helaas) dan met vakantie ben, hahaha soms is het jammer dat je er dan niet bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn superleuk geworden Ing! Vooral het gestempelde doosje vind ik heel gaaf geworden!
    Ik verheug me er nu al op! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt vast een geslaagde dag! Heel veel plezier alvast gewenst. De doosjes zijn te leuk (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke doosjes! Gaat helemaal goed komen op 25 mei :) Wil dan eigenlijk ook nog wel leren hoe ik een envelop op maat moet maken. Hopelijk zit dat ook in 'ons' programma. Ga nu even bij Sandra kijken.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt goed Ellen, ook het enveloppen gedeelte komt aan bod ;-)

      Verwijderen