19 mei 2014

Stampin'Club Mei, Oh Happy Day

-Card Size 4,25" x 5,5 " Inch-
Hee hallo en goedemorgen! Vandaag twee creaties gemaakt met oa materialen uit de Stampin'Club en Stampin'Club Cards Only van deze maand. Als eerste bovenstaande kaart gemaakt met het vrolijke Designer Series Paper Gingham Garden. Ik heb een basis gemaakt van Crumb Cake, Melon Mambo en Island Indigo. Daarop diverse cirkels uitgestanst met de Circle Punches. De Oh Happy Day is gestempeld met Crumb Cake en de Starburst Sayings stempelset. De lieve bloemetjes zijn gestanst met de Petite Petals Punch en een ponsje uit het Itty Bitty Shapes Punch Pack.

Deze schattige tasje heb ik ook gemaakt met diverse materialen uit de Stampin'Club en Stampin'Club Cards Only van deze maand. Het  recept voor deze tasjes kun je hier vinden. Ze zijn echt erg leuk om te maken en niet al te klein zodat je er nog iets gezelligs in kunt stoppen ook. Denk aan een giftcard, make-upje, sieraad.


Voor de Stampin'Club of Stampin'Club Cards Only voor Juni kun je je nog opgeven tot en met Maandag 26 Mei bij inge.groot@hotmil.com Details kun je vinden bovenaan mijn blog onder desbetreffende kopjes.

Ik wens jullie allemaal een héle fijne en gezellige dag!
Inge

6 opmerkingen:

  1. Je hebt hier een paar super leuke en vrolijke creaties gemaakt zeg. Helemaal leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!! Te leuk deze tasjes....dank je wel voor de link! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige creaties weer Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuke ideeen!! Het ziet er super uit!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer heel mooi uit Inge ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook die bovenste herken ik! Die zat in de doos die op met lag te wachten toen ik thuis kwam na de meivakantie. Wat zag dat pakket er trouwens prachtig en verzorgd uit. Net een cadeautje. En die tasjes, enig!
    Alvast weltrusten, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen