13 mei 2014

Stampin'Club Mei, Twisted Card


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag weer een kaart gemaakt met materialen uit de Stampin'Club van Mei. Dit modelletje kaart vind ik zo helemaal leuk vooral omdat er twee vakjes ontstaan waar je een kadokaart of centje in kunt stoppen. De hoe-doe-ik-dit kun je hier vinden bij Julie Davison.

De basis is gemaakt met Whisper White Cardstock, daarop heb ik gebruik gemaakt van diverse printjes Gingham Garden Designer Series Paper. De Starburst Sayings stempelset staat deze maand in het zonnetje bij mijn Stampin'Club en Stampin'Club Cards Only en in combinatie met de Starburst Framelits Dies maakt het een prachtige eyecatcher op dit kaartje.
Bloemetjes zijn gestanst met de Petite Petals Punch en Itty Bitty Shaped Puch Pack. Hier en daar wat bling, touwtje en voila...klaar!

Ik wens jullie een hele fijne en gezellige dag!
Inge

7 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke en aparte kaart en zo goed uitgelegd bij die verwijzing, je wilt hem meteen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk, staat op mijn lijstje!!!!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is inderdaad zo'n leuk modelletje, en super eenvoudig te maken. Ook bij mij staat ie heel hoog op mijn 'to do' lijstje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf model is dit! En dan met dat geweldig leuke papier...top!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is super! Die ga ik ook eens uitproberen. Van vriendinnetje Simone heb ik inmiddels geleerd hoe 'm te maken, wordt vervolgd dus ;-)
    Enne...nog bedankt voor het geweldig leuke kaartje wat ik van je kreeg! Heeft een ereplaatsje op de kast gekregen!
    In ieder geval tot de 14e juni, heb er ook verschrikkelijk veel zin in!

    Liefs
    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super tof kaartje is dit en met lekker vrlolijke kleuren ook nog eens heel zonnig!

    BeantwoordenVerwijderen