20 mei 2014

SU-per Challenge #41 Schets

-Card Size 4"x 4" Inch-
Hee hallo goedemorgen! Vandaag een uitdagingskaartje, op het SU-per Challenge blog is nog een lopende schets uitdaging en het is een zeer bruikbare, leuke schets. Ik heb een basis gemaakt van Natural White Cardstock. Daarop heb ik Basic Grey cardstock geplakt welke is bestempeld met de Hardwood en Basic Grey inkt. Verder heb ik de kleuren Soft Sky, Old Olive en Wisteria Wonder gebruikt.

De mooie gekartelde vormen zijn uitgestanst met de Starburst Framelits. De kleinste is bestempeld met de Regarding Dahlias bloem, de teksten Hi en Thanks You komen ook van deze set. De kleine bloemetjes heb ik gemaakt met een ponsje uit het Itty Bitty Punch Pack.


Allemaal een hele fijne dag gewenst!
Inge

8 opmerkingen:

  1. Super leuke uitwerking van de sketch. Het is een lekker strak kaartje geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig van kleur! Wat zijn die gekartelde cirkels gaaf, hè?! En zeker een hele leuke, bruikbare schets.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb jij gemaakt met de sketch, ik vond hem ook al zo leuk, maar wat anders worden ze dan toch weer!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had de sketch ook al gespot, leuk is-ie! Jouw kaartje is super, mooie, aparte kleuren!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inge, wat een leuke uitwerking van de sketch! Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge.
    Groetjes, Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty Inge! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen