5 mei 2014

Watercoloring Workshop II


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag de andere twee projectjes die we gaan maken aanstaande woensdag tijdens de Technieken Workshop Watercoloring. De Perfect Blend stempelset stond al een tijd hoog op mijn lijstje en is nu in mijn bezit :o) De achtergrond is de prachtige Hardwood stempel gestempeld met Crumb Cake inkt op Crumb Cake cardstock. De label is uit Natural White geponst en daarop heb ik de koffiebeker gestempeld. Met een Aqua Painter heb ik lekker gekliederd en eindresultaat is een losjes geaquarelleerde afbeelding. De tekst hoort bij de stempelset.


En dit projectje is de hekkensluiter van de workshop, kliederen met Ink Re-Fills. Idee van het doosje komt van Pinterest, als je het doosje openslaat zit er wat lekkers, Merci, binnenin.


Binnenkant, raampje is gemaakt met de Fancy Flower Punch. De teksten komen van de Nederlandse Sentimenten stempelset.  Doosje sluit met een klittenbandje.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!
Inge

6 opmerkingen:

  1. Ook hier een vrolijke boel! De tekst van het eerste kaartje is so true (-:
    Veel plezier vandaag en ook woensdag met de cursisten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vond t al zo stil bij je... prachtige voorbeelden heb je gemaakt. Heb r zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan niet wachten tot het woensdag is, volgens mij ben je ook helemaal weg van het kliederen, wat een gave projektjes weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer fantastisch uit Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer supersssss uit Ing! Dat beloofd wat woensdag.....kan niet wachten! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Dit ziet er geweldig uit! Prachtig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen