25 juni 2014

Donderdag 21 Augustus workshop In Colors 2014-2016



Hee hallo en goedemorgen! Vandaag een kijkje op de aller eerste workshop voor de vakantie, Donderdag 21 Augustus (let Op! Datum is aangepast naar Donderdag 21 Augustus ipv 10 Juli) gaan we aan de slag met de nieuwste kleuren van Stampin'Up de In-Colors van 2014-2016. Je maakt 4 kaartjes met doosje met de focus op de mooie nieuwe Stampin' Up kleuren.


De 4 kaartjes worden met dezelfde lay-out gemaakt met verschillende teksten van de Something to Say stempelset. Uiteraard kun je ook kiezen voor je eigen indeling van de kaartjes en lekker creatief bezig zijn.


Als deze vier kaartjes klaar zijn maken we een bijpassend doosje om ze in te doen. De gekreukelde tagjes zag ik bij Jenni Pauli op haar blog, cool!

De workshop vind plaats bij mij thuis in Bovenkarspel, en duurt van 10.00-12.30 kosten zijn  incl. te gebruiken materialen thee/koffie en een versnapering € 10 pp. Je kunt er voor kiezen om de Something to Say stempelset bij deze workshop aan te schaffen, dan zijn de totale kosten € 32,50 (dat is een korting van € 5,50 op workshop incl. stempelset)
Wil je je aanmelden? Dat kan, ik heb nog enkele plekjes beschikbaar inge.groot@hotmail.com

Ook deze week 25-6 / 1-7 Weekly Deals van Stampin'Up!



Een hele fijne dag allemaal!
Inge

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes! Wil het doosje toch ook nog eens maken, leuk om kado te geven.
    Zojuist nog twee aanmeldingen, begin nu toch de zenuwen te krijgen hihi! Ik zie dat joiw releaseparty ook vol zit, jij ook heel veel succes en plezier!! Wat een heerlijke baan hebben we toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er weer leuk uit zeg!! He...woonde ik maar dichterbij, werkte ik maar minder...dit is zo tof! Maar...in september ben ik aan de beurt!!
    Fijne avond, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Inge,
    Ik heb al een aantal keren op je blog gekeken. Wat een super leuke stijl heb jij! Ik kan helemaal blij worden van jouw creaties! Super leuk ook weer deze kaarten met de nieuwe kleuren! Succes met de workshop!
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen