15 juni 2014

Landelijke DemoDag 14 Juni

-photo credits Stampin' Up-
Hee hallo, gezellig dat je langswipt! Gisteren was het dan zover, de Stampin'Up demodag in Houten. Wat een dag, gevuld met heel veel informatie en gezelligheid. Bovenstaand een foto van alle demo's die aanwezig waren...wow! Zoekplaatje, ik sta ergens links in het midden :P
Sinds gisteren heeft Stampin' Up ook een eigen nederlandse facebook pagina. Had je deze nog niet gezien, klik dan even HIER.

En natuurlijk moesten er ook swaps geruild worden, echt cool al die kleine leuke ideetjes. Mijn swap hebben jullie onder deze post al gezien. Morgen een tutorial van de swap die ik in kleinere oplage heb gemaakt ;o)


Deze swap kreeg ik van mijn upline, Michelle. Een supermooie set!!! Prachtige kaart, schattig lief klein doosje met een verrassing, en een mooie notitie map met iets lekkers erin verstopt. Thanks so much Michelle!!!


Nog meer moois!


Frisse kleurtjes en inspiratie! Check dat leuke eendje...cute! (Jorca, ik miste jou swap ineens tussen mijn gekregen swapjes toen ik thuis kwam *weeeh*)


Allemaal vrolijke tintjes, en oh dat geemboste vellum is waanzinnig leuk!
Het "vervelende" van swaps is altijd dat je toch weer stempelsets ziet waarvan je meteen denkt waaaah die wil ik ook hihi. Allemaal bedankt voor jullie superleuke ruilideetjes.

Helaas geen actiefoto's ik was veel te druk met luisteren, kletsen en...kletsen. Heleboel mensen gesproken en een heleboel ook niet gesproken, dit soort dagen zijn eigenlijk altijd te kort ;o)

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag!
Inge

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de gezellige dag en het onwijs prachtige swap die ik van je gekregen heb ;o)
    Je bent een topper!

    Janneke XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :( {snik} we hebben niet eens geswapt {snik} :(
    Volgend keer beter!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neeeeeh ik weet het Mariska, te erg! Volgende keer hou ik er eentje apart ;-)

      Verwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.