1 juni 2014

Origami Doosje, Oh Happy Day


Hee hallo en goedemorgen allemaal! Vandaag weer eens een origami doosje, ik zag dit doosje voor het eerst  bij Anne en was er meteen helemaal weg van. Nog iedere keer vind ik het verbazingwekkend wat je met één vel papier kunt maken dat kun je vooral zien met Origami!  Het mooie Gingham Garden DSP zat verleden maand bij de Stampin'Club/Stampin'Club Cards Only en is nu in de aanbieding van € 13,25 voor € 7,95!


Ik heb als deksel voor het doosje een kaartje gemaakt met bijpassende envelop gefabriceerd met de Envelope Punch Board, zo handig! Lay out is gemaakt met de Starburst Sayings in combinatie met de bijpassende Starburst Framelits.


Kaartje uit het envelopje. Lay out is gemaakt met Starburst Sayings in combinatie met de bijpassende Starburst Framelits en circle punches. De grote groene cirkel is geembost. En klaar is een verpakking voor een leuk cadeautje.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, ik ga verder met het opruimen van mijn hobbyplekkie tis chaos ;-)
Inge

8 opmerkingen:

  1. Super leuk doosje. Zo heb je ook altijd iets origineels om in een envelop te duwen. Een zelf gemaakt kaartje is natuurlijk ook altijd leuk, maar dit heeft gewoon iets extra's.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig weer dat doosje. Maar het kaartje vind ik ook super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Doosje ziet er mooi en ingewikkeld uit. En die Starburst-set is echt zo leuk! Ben helemaal blij dat ik die vorige maand gekocht heb.
    Fijne zondag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en vrolijk doosje! Dat papier,eent zich hier goed voor! Hartstikke leuk!
    Fijne dag verder, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En je hobbyplekje alweer opgeruimd? ;) Het is een te schattig doosje, vooral met dit papier! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf doosje, ik word er helemaal vrolijk van.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterend doosje Inge
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Inge,
    Dank voor de envelop mét leuke inhoud.....helemaal happy !
    Hoop dat mijn envelop punch board snel wordt geleverd ;P
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.