11 juni 2014

Stampin'Club Juni #2 Thinking of You

-Card Size 4,25" x 5,5" Inch-
Hee hallo en goedemorgen! Vandaag een kaartje gemaakt met materialen uit de Stampin'Club van deze maand. Basis is Basic Grey Cardstock met daarop een laagje Pool Party en Natural White Cardstock. Dit laatste laagje heb ik bestempeld met de Off The Grid en de tekst met een tekst uit de Four You stempelset. De bloemen zijn met de Polka-Dot Pieces stempelset gestempeld op Whisper White Cardstock in de kleuren Tangerine Tango en Pool Party. Het vogeltje, vleugeltje en takjes zijn uitgeponst met de Bird Builder.

Het kleine detail zit 'm in het vleugeltje welke ik uit het I Am Me DSP heb gestanst met precies het motiefje van het vliegtuigje. Dus gemaakt voor iemand overzees, iemand die lang ver weg is of ...vul zelf maar aan ;o)

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezellige dag!
Inge

5 opmerkingen:

  1. Gaaf! Vliegtuigje was me meteen opgevallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart heb je met deze set gemaakt Inge. En ook mij viel het vliegtuigje meteen op :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke tof kaartje...en...dat vliegtuigje zag ik ook...
    Groetjes, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spread your wings - SUper leuk detail!
    Mooie kaart, Inge, ik zag 'm al op FB (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Inge,

    Ik ben via via op je blog terecht gekomen en ben gelijk volger geworden.....je maakt prachtige creaties!
    Ik ben zeker van plan om regelmatig bij je te komen kijken hoor! Ook dit kaartje is super!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen