12 juni 2014

SU-per Challenge Embossing


Hee hallo en goedemorgen, vandaag is het op het SU-per Challenge blog weer tijd voor een nieuwe uitdaging, deze week is het...embossing! Embossing is één van de eerste technieken waar ik kennis mee maakte toen ik begon met kaarten maken, het blijft een onwijs mooi effect hebben! Ik zie mijzelf nog klungelen met lichtbakken hihi, hoe makkelijk is het nu om je cardstock plus embossingfolder gewoon door de Big Shot te draaien!




Ik heb ervoor gekozen om een kaartje maken in combinatie met de stempelset die deze maand bij mij in het zonnetjes staat, de Polka-Dot Pieces. De basis van de kaart is gemaakt met Natural White Cardstock in combinatie met Marina Mist, Crumb Cake en Old Olive. De mooie penseelstreken zijn gemaakt met een spiksplinternieuwe stempelset  Works Of Art die per 1 Juli verkrijgbaar is en Marina Mist. De cirkels zijn gemaakt met de 2 1/2 Circle Punch en de Crumb Cake cirkel heb ik geembost met Decorative Dots embossingfolder welke ook per 1 Juli te bestellen is. Of misschien heb je deze wellicht als kadootje gekregen tijdens Sale-A-Brations van begin dit jaar ;o)

Vogeltje is gestempeld met Marina Mist en daarna uitgeponst met de Bird Builder. Het hartje heb ik gemaakt met Glimmer Paper (deze week in de aanbieding van € 5,95 voor € 4,46!) en een nieuw hartjes ponsje uit het Itty Bitty Accents Punch Pack.

Klik je gezellig mee naar het SU-per Challenge Blog voor nog meer inspiratie en doe mee!

Fijne dag allemaal,
Inge

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Inge, jij weet zulke mooie kleurencombi's te maken!

    Tot zaterdag?
    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik vind t ook weer ee mooitje. Deze set stond al op mn lijstje. Super mooi wat jij er allemaal mee maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...wat prachtig zeg!
    Het is een mooi modelletje.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtkaart!! En nieuwe SU spullen, je maakt me erg nieuwsgierig!! Tja, je noemde me al aagje, dus dat klopt wel...
    Fijne avond, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook echt een set die het verdient om in het zonnetje gezet te worden Inge :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart ..
    Het blijft een leuke maat kaart hé ... tot morgen *smile

    PS geen nachtmerries meer gehad hoor :p

    BeantwoordenVerwijderen