5 juni 2014

SU-per Challenge kleurenuitdaging


Hee hallo en goedemorgen, vandaag een speciale post. Ik mag een maandje guest designen bij het SU-per Challenges Blog hoe koel is dat!




De uitdaging is deze keer een kleuren uitdaging en wat een mooie kleurencombinatie! Old Olive, Pool Party en Chocolate Chip. Ik heb een basiskaart gemaakt van Natural White, daarop een laagje Pool Party en daarop weer een laagje Natural White welke is bestempeld met de Off The Grid ,deze stempel komt helaas niet terug in de nieuwe catalogus dus wil je deze nog bestellen, niet te lang twijfelen want op=ook echt op!, en Gorgeous Grunge. Daarop heb ik een strook Early Espresso geplakt met daarop een strook I Am Me DSP. De prachtige bloemen zijn gestempeld met Pool Party en komen van de Everything Eleanor stempelset. De takjes zijn gemaakt met de Little Leaves Sizzlits (retired) De tekst is gestempeld met Early Espresso en komt van de Four You stempelset (leuk, voordelig en bijna voor elke gelegenheid te gebruiken)


Klik je gezellig me naar het SU-per Challenge Blog voor nog meer inspiratie en doe mee!

Fijne dag allemaal,
Inge

8 opmerkingen:

  1. Zeker cool. Kleuren helemaal in je straatje. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUper, Inge! Gefeliciteerd. Je kaart is weer om vrolijk van te worden. Je hebt een eigen stijl en van die stijl hou ik wel (-: Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi. Leuk dat je GD bent, ze konden natuurlijk niet om jou heen na je inzending laatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze weten wel wie ze vragen om gastdesigner te zijn :) Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat je weer gemaakt hebt en jammer dat off the grid niet meer terug komt he?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg...gast designer zijn!! Dat komt wel goed met je prachtige creaties!
    Deze is ook weer zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een eer Inge ;o)
    Je kaart is prachtig geworden .. ik ga snel even kijken wat de andere dames gemaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.