14 juni 2014

Swap!


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag zit ik al om 7.29 in de trein richting Houten om een heeele dag de tijd door te brengen met allemaal Stampin' Up collega's, ik heb er reuze zin in! Vast onderdeel van dit soort dagen is het "swappen" een soort en met van ruilen van een klein zelfgemaakt item, uiteraard gemaakt met alleen maar Stampin' Up produkten ;o) Bovenstaand mijn stapel kaartjes, ik heb er 20 gemaakt.


Ik ben aan de gang gegaan met de nieuwe In-Color kleuren van 2014-2016 het zijn ontzettend mooie en warme tinten. De complete set bestaat uit: Lost Lagoon, Hello Honey, Mossy Meadow, Tangelo Twist, en Blackberry Bliss, en natuurlijk hebben deze inktjes ook bijpassend cardstock, lint, Ink' Refills en DSP.


Kaartje is gemaakt met als basis Whisper White cardstock, daarop heb ik gestempeld met Mossy Meadow en een stempel van de Work Of Art stempelset, de verfvegen vind ik zoooo cool! Spettertjes komen van de welkbekende Gorgeous Grunge stempelset. Het mini bannertje bovenaan is geponst met de Banner Punch uit Moonlight DSP een blokje met geweldige printjes. De ronde cirkel is met de 2-1/2 circle punch gestanst en daarna geemobst. Het geschulpte rondje is gemaakt met de 1-3/4 Scallop Circle. De tekst komt van de Work Of Art stempelset en het kleine glimmende hartje is uit Glimmer Paper gestanst met een ponsje uit de Itty Bitty Accents Punch Pack.

Lijkt het jou ook leuk om aan dit soort dagen mee te doen, gezellig onder collega's te zijn, ideetjes te delen, informatie, tips and trics en het allernieuwste SU nieuws te horen? Meld je dan aan als demonstratrice, je kunt nog tot 30 Juni instappen voor het aantrekkelijke tarief van € 65! Geen haken of ogen alleen maar mogelijkheden! Meer info? Mail of bel mij dan op inge.groot@hotmail.com of 06 51470526

Ik wens jullie allemaal een héle fijne dag, verslagje volgt uiteraard later ;o)
See you,
Inge

3 opmerkingen:

  1. Leuke swaps heb je gemaakt inge, mooie kleuren zeg! Veel plezier in houten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Inge ontzettend bedankt voor de "speciale" swap die ik van je kreeg. Ik ben er erg blij mee en ik vind het fantastisch dat je mijn collega bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke dag hebben we gehad! Dank je wel voor je mooie swap!
    Groetjes
    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.