19 juli 2014

Artisan Design Team Member!


Vandaag een heel bijzonder nieuwtje! Ik ben trots, onwijs trots dat ik ben uitgekozen uit zoveel getalenteerde en creatieve mensen om een jaar deel uit te gaan maken van het Stampin' Up Artisan Design Team. (Het Artisan Design Team is een groep zeer creatieve en getalenteerde Stampin’ Up! Demonstrator bloggers. Zij zijn vanuit de hele wereld gekozen om projecten te creëren met Stampin’ Up! producten.)
Toen ik een aantal weken geleden HET belletje kreeg stond ik letterlijk te springen in de kamer...yahoooooo en OMG seriously? Sprakeloos en BLIJ dus! 

Voor mijzelf is het Stampin' Up avontuur pas begin dit jaar gestart. Natuurlijk volg ik SU al jaren maar vond het altijd onwijs jammer dat het bijna onmogelijk was om de producten te bemachtigen. Toen Stampin' Up in 2012 dan ook ein-de-lijk naar Nederland kwam vond ik dat te gek! Omstandigheden maakten het voor mij destijds niet mogelijk om in te stappen als demo maar begin dit jaar is het er dan toch eindelijk van gekomen. Oorspronkelijk gewoon lekker voor mijzelf maar algauw kreeg ik aanvragen voor workshops, te gek!

Ik wil dan ook iedereen bedanken die mij vanaf het begin heeft gesteund, mijn trouwe en altijd enthousiaste klanten en cursisten, een aantal SU-per lieve collega's (you know who you are!) en mijn upline Michelle die mij destijds allemaal héél erg warm hebben verwelkomd, mijn downline die zoveel geduld met mij hebben en de lieve berichten en kaarten die ik de afgelopen maanden mocht ontvangen. Meiden, zonder jullie allen was ik hier niet gekomen daarom een grondig dank jullie wel vanuit het diepst van mijn hart!

Word vervolgd....;-)

Inge Xx

38 opmerkingen:

  1. Ook hier nog eens van Harte Gefeliciteerd. Geweldig dat je dit mag doen. Heel veel succes en vooral heel veel plezier. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg, wat een eer. Maar helemaal verdiend, want jij laat echt op een geheel eigen wijze zien wat voor leuks je met de SU spullen kunt maken. Succes en veel plezier met dit extra avontuur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve woorden Miranda!

      Verwijderen
  3. Hoi Inge, van harte gefeliciteerd dat je uit bent gekozen voor het Artisan Design Team!
    Elke keer als ik hier op je blog kijk geniet ik van al het moois dat je maakt. Heel veel succes!
    Wie weet komen we elkaar nog eens tegen bij een SU event, ik zou graag een keer met je swappen :-)
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ongelooflijk super. Je bent een top designer en ik wens je heel veel succes.
    Gefeliciteerd ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUper leuk nieuws!!! Je hebt zo'n helemaal eigen stijl, SU zou wel gek zijn om je te laten lopen! Geniet ervan Inge. Ondertussen wachten wij af wat voor moois en leuks dit gaat opleveren😃

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, dank je wel Inge! Het is allemaal mega spannend :D

      Verwijderen
  6. Wat is dit geweldig voor je inge van harte gefeliciteerd.je hebt het dik verdiend,je maakt zulke gavé kaarten altijd,heel logisch dat dat opgemerkt wordt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Gerrie, dank je wel en tot 21 Augustus! Xx

      Verwijderen
  7. Ik vind dat je gekozen bent, helemaal terecht. Je maakt zulke mooie dingen. Geniet van alles wat je mee gaat maken. Tot 14 september. Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Linda! Heb er zin in, word vast weer SU-per gezellig de 14e ;-)

      Verwijderen
  8. Wat ontzettend gaaf Inge!!
    En helemaal terecht...je eigen stijl is ook bij SU heel herkenbaar!
    Heel veel succes, maar vooral ontzettend veel plezier :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, gaat vast helemaal lukken :D

      Verwijderen
  9. helemaal SU-per te gek en ik weet dat jij de gene bent die deze functie super zal invullen. Gefeliciteerd maar ook veel plezier en suc6
    Diaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Diaan, ook voor je lieve woorden :D
      Xx

      Verwijderen
  10. Wow wat een geweldig nieuws!! Terecht dat je daar onwijs trots op bent!! GEFELICITEERD!!!
    En wij kunnen voorlopig nog heerlijk van al je geweldige en zeer creatieve creaties genieten!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Mary, hoop je ook te zien 14 September ;-)

      Verwijderen
  11. Lieve Ing ik vind dit onwijs SUperrrrrrr geweldig voor jou en zó verdiend!! Heel veel plezier en succes!!
    Dikke kus! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt SUPER! Gefeliciteerd!
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je plaatsje in dit super team. Ik ben benieuwd naar je projecten.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw Inge wat leuk zeg nou heel veel succes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook hier gefeliciteerd Inge en eerlijk gezegd niet zo gek dat ze voor jou gekozen hebben. Oke zijn genoeg collega's die ook mooie creaties maken maar...jouw creaties springen er eerlijk gezegd al jaren uit ook al waren ze niet van SU ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van mij ook een dikke proficiat. Geweldig wat je op deze korte tijd hebt bereikt. Keep up the good work!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd Inge! Heel veel plezier en succes!
    Groeten Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wwooohooo ... we will rock it :-))
    Congratulations :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Inge,
    Zo, nou had ik dit gave bericht bijna gemist... maar ja, als trouwe blogbezoeker tóch wél gelezen (-:
    Van harte gefeliciteerd met jouw designer-schap! Nu heeft SU ook ontdekt wat MFT al járen weet: Inge met haar herkenbare leuke stijl.
    Heel veel plezier en succes gewenst!!!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.