4 juli 2014

In Colors 2014-2016


Hee hallo en goedemorgen! De vakantie is hier dan ein-de-lijk officieel begonnen, heerlijk! Ik laat jullie vandaag de Make and Take zien die de cursisten en belangstellenden hebben gemaakt tijdens het open huis twee weken geleden. Natuurlijk alles met de nieuwe In Colors 2014-2016. Het model van de kaart vond ik bij een duitse SU collega. Het is een onwijs leuk modelletje waar jezelf ook weer allerlei variaties op kunt verzinnen. Basis is Basic Grey cardstock met daarop Whisper White en het Moonlight DSP. De stempels komen van de Work Of Art. Het sterretje is uit Glimmer Paper Silver gestanst met een ponsje uit de Itty Bitty Accents Punch Pack.


De band die om de kaart zit is bestempeld met het hartje wat in de Work Of Art stempelset zit. Haal je de band van de kaart af dan ontvouwt zich een grappig model. De labels die ik op de band heb gebruikt zijn uitgestanst met de Deco Labels Collection Framelits Dies.


De nieuwe kleurtjes op een rij Tangelo Twist, Mossy Meadow, Hello Honey, Blackberry Bliss en Lost Lagoon (favoriet!). Cardstock is bestempeld met het stipje uit de Work Of Art stempelset in bijbehorende kleur, het modelletje is al heel bekend en kwam ik oa. hier tegen. Vooral het verwerken van het lint vond ik erg apart, eens geen strik *pfew*. Laat ik het zo zeggen, lint en ik zijn vaak niet de beste vriendjes :P Tekst is gestempeld en uitgeponst daaronder zit een matje van een uitgeponst Scallop Circle.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!
Inge

5 opmerkingen:

  1. Echt vreselijk leuk weer wat je allemaal gemaakt hebt Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi is dit allemaal! Die stempelset is echt onwijs leuk!
    Fijn weekend, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het model van de kaart is zeker super leuk! Dank je wel voor de link, ik ga dit zeker 'liften' (-;
    Ook de 'tag-tasjes'kaartjes' of hoe zal ik het eens noemen -smile- zijn gaaf! Ik ga nu toch nadenken over dit stempelsetje...

    Fijn weekend en geniet van de vakantie en de gezelligheid in huis! Heb je nog vakantieplannen?
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat leuk! En wat is die stempelset toch gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat is dit vreselijk leuk Inge, de stempelset, maar ook de kleuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.