14 juli 2014

Makkelijke Maandag #1


 Hee hallo en goedemorgen! Vanaf vandaag regelmatig een Makkelijke Maandag post op mijn blog. Op deze dagen zal ik een kaartje laten zien welke heel makkelijk in uiterlijk 10 minuten te maken is. Gewoon omdat we allemaal wel eens snel een kaartje nodig hebben, als is het maar om dat bosje bloemen, cadeautje net even wat persoonlijks te geven.

Recept en ingrediƫnten:
Daar Stampin'Up een perfecte basis heeft voor deze kaartjes, de Whisper White Note Cards and Envelopes heb ik deze dan ook gebruikt. De stempelset is de Work of Art, hiervan heb ik de drie verfvegen genomen en deze gestempeld met Old Olive, Island Indigo en Pool Party. De tekst You are a fabulous work of art is gestempeld met Early Espresso. De Bravo tekst komt van de Bravo Photopolymer stempelset en is eveneens gestempeld met Early Espresso.
Het sterretje heb ik gestanst met de ster uit het Itty Bitty Accents Punch Pack uit Glimmer Paper Silver



Envelopje is bestempeld met bijpassende tekst Woo-Hoo! uit de Bravo Photopolymer set en chevron stempel uit de Work of Art.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne (en makkelijke ;-)) maandag!
Inge

8 opmerkingen: