16 juli 2014

Stampin' Club Juli, Make a Wish


Hee hallo op deze zonnige woensdag! Tis nu echt zomer en het word de komende dagen tropisch warm aldus PP. Ik heb afgelopen weekend twee notitieboekjes versierd, altijd leuk als weggevertje. Daarbij heb ik gebruik gemaakt van oa. materialen uit de Stampin'Club en Stampin'Club Cards Only.


 Detail Make A Wish notitieboekje


Recept en Ingrediënten:
De notitieboekjes heb ik bij de Action vandaan, drie in een verpakking voor een zacht prijsje. Ik heb ze eerst beplakt met cardstock welke ik bestempeld heb met de ster/hart van de Perfect Pennants stempelset. Voor het Make a Wish blokje heb ik drie cirkels uitgeponst met Circle Punches en ze daarna geembosd met de Decorative Dots embossingfolder. Daarna heb ik een cirkel gestanst uit High Tide DSP en bestempeld met de Make a Wish stempel. Daarna nog wat bloemetjes gestempeld op Whsiper White cardstock met de Petite Petals stempelset en uitgeponst met bijpassende pons.
Voor het You make me Happy blokje heb ik drie opeenvolgende pennants uitgestanst met de Banners Framelits Dies uit verschillende kleurtjes cardstock en deze daarna verkreukelt en opgeplakt met Sticky Tape. De banner met de You Make Me Happy tekst heb ik als laatste gestempeld (niet verkreukeld) en opgeplakt met daaronder een halve Tea Doily. Hartje is uit Silver Glimmer Paper gestanst met een ponsje uit de Itty Bitty Accents Punch Pack.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne, zonnige dag!
Inge

6 opmerkingen:

  1. Enig! Zeker leuk om cadeau te doen. Als er toch eens geen Action was ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Nou inderdaad Ellen hahaha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit heb je wel weer ff super leuk gemaakt zeg. Nog zonde om iets in/op te schrijven.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Renate! Dit soort blokjes is zó handig om naast je PC te leggen, voor al die wensenlijstjes ;-)

      Verwijderen