20 juli 2014

Stampin'Up NL Bloghop!

Welkom op de bloghop die georganiseerd wordt door Nederlandse Stampin’ Up! demonstratrices! 
Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! catalogus 2014-
2015. Als het goed is kom je hier via het blog van Sandra Korten

Hoe werkt een bloghop? Heel simpel! Deze bloghop start vandaag op het blog van Diana van der Kooij daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een  link naar een volgend blog, veel, heel veel inspiratie dus als je de hele bloghop doorklikt!



Recept en Ingrediƫnten:
Mijn creatie(s) voor deze bloghop zijn gemaakt met de schattige Hot Diggity Dog en You Little Furrball. Toen ik deze in de nieuwe catalogus zag staan moest ik ze gewoon hebbuh, te leuk met vooral ook geinige tekstjes. Deze zakjes zijn allemaal gemaakt voor een opdrachtje, altijd leuk om te doen! De 1"x 8" Cellophane Bags zijn gevuld met staafjes voor een hondje en knabbels voor een poesje. Ik heb Tempting Turqouoise cardstock om de geschulpte rondjes uit te ponsen met de 1-3/4 Scallop Punch en de Tempting Turquoise inkt gebruikt om de afdrukjes te maken. Deze zijn uitgeponst met de 1-3/8 circle pons en opgeplakt met Stampin'Dimensionals

Klik snel verder naar het blog van Tresja TurenHout
                     
Ik wens jullie allemaal een gezellige bloghop!
Inge

24 opmerkingen:

  1. schitterende traktatie en van harte gefeliciteerd hoor
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Super leuk en origineel weer! Ik ben als eerste op jouw blog beland, ik ben benieuwd of ik iets ga vinden dat jouw leuke creatie kan overtreffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Inge, wat een leuke verpakte honden/kattentraktatie! Ach, 't zijn toch af en toe ook net kinderen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, degene na jou heeft niets geplaatst waardoor het hoppen hier stopt? Of ik zie her verkeerdk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh,wat ziet dat er enig uit en wat leuk bedacht. Leuk om zo mee te nemen voor iemand die huisdieren heeft. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tis maar goed dat mijn kat geen opdrachten kan plaatsen! Gaaf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens leuk Inge, traktaties voor de hond. Deze set staat ook no op mijn verlanglijst, ik vindt hem ook zo gaaf. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee! Daar zullen mijn katten ook vast blij mee zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een leuk idee!! Heel erg origineel en ook super leuk om te zien Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze set kon ik ook niet voorbij laten gaan. Tja met twee katten in huis. Maar als de kat jarig is, mag ze dit uitdelen :-) Super leuk gedaan.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was ook meteen verliefd op de katjes. De hondjes moeten ook maar op mijn verlanglijstje haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk Inge. De hondjes staan ook bij mij op het verlanglijstje ;-) Ik had de zakjes ook gekocht. Ze zijn niet heel breed, ik had er M&M's ingedaan maar dit is inderdaad ook een optie. Leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk Inge ik twijfelde nog maar na het zien van deze leuke traktatie ga ik toch overstag....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee voor deze mooie zakjes. prachtig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk gemaakt Inge.! Geweldige traktatie voor de harige viervoeters :)

    Groetjes Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal leuk Inge...vooral rond 4 oktober ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.