6 juli 2014

Thinlits Card Dies, Yay!


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag een kaart gemaakt met de Circle Card Thinlits Die. Een ontzettende gave set om in een wip een apart gevormd kaartje te creëren. Ik ben ermee aan de gang gegaan met het nieuwe Moonlight DS Paper Stack.


Om het kaartje heb ik een wrap gemaakt deze houdt het springerige kaartje bij elkaar als het verstuurd moet worden ;-) Alle uitgesneden vormen op deze kaart zijn gemaakt met de Dies die in de  Circle Card Thinlits Die set zitten. Ik heb alleen twee cirkel ponsen extra gebruikt.


Kaart helemaal open met aan de binnenkant een geemboste strook Lost Lagoon cardstock dat heb ik gedaan met de Decorative Dots Textured Embossing Folder. Het grappige is de als je de cirkel draait er aan de andere kant nog plek is voor een tekst.


Kaart open met de XOXO tekst. Ik weet deze set is misschien niet een van de goedkopere sets om aan te schaffen maar geeft je wel een héleboel mogelijkheden, vooral omdat er veel losse stansjes bijzitten die je ook weer heel goed kunt gebruiken als je een "gewone" kaart maakt. Verder kun je er onwijs leuke minialbumpjes mee maken, kortom echt heel veel mogelijkheden! Naast de Circle Card Thinlits Die is er ook een Label Card Thinlits Die,  een kort filmpje kun je hier bekijken.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne Zondag!
Inge

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke kleurtjes! Super leuke kaart heb je gemaakt, het is wel echt een heel mooi en bruikbaar modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart weer mijn favo kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hem ook maar gebruik hem gewoon veel te weinig. Dit inspireert me weer, wat een mooie kleurtjes allemaal bij elkaar, en een leuk idee om er een band onder op te maken, zodat alles netjes bij elkaar blijft. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk weer. Ik vind dat blokje DSP zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige set! Kleurtjes zijn echt heel mooi. Top.

    BeantwoordenVerwijderen