28 september 2014

Stampin'Club Oktober #1


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag een preview van de Stampin'Club en Stampin'Club Cards Only van Oktober. Omdat we richting de december maand gaan heb ik voor een combinatie van kerst- en gewone kaartjes gekozen.  De stempelset die ik deze maand heb uitgekozen is de Be the Star. Deze stempelset combineert geweldig met de Stars Framelits.

Bovenstaand kaartje is 9,5 cm x 9,5 cm en kan heel goed gebruikt worden voor bijvoorbeeld een baby kaartje. Hier zie je dan ook meteen de veelzijdige toepasselijkheid van sterren, deze zijn dus echt niet alleen maar met kerstdagen toepasbaar.
Wil je je nog opgeven voor de maand Oktober voor het zij de Stampin'Club of Stampin'Club Cards Only mail dan voor Dinsdag 30 September naar inge.groot@hotmail.com

Hieronder zien jullie een nieuw gadget op mijn blog, je ziet linksonder van de carrousel een supply list als je daarop klikt zie je in één oogopslag welke materialen ik heb gebruikt.

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Ik ben dol op sterren! Super leuke kaart! Je gadget ziet er ook goed uit, handig met de prijzen er meteen ook bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattige kaart! Handig deze gadget!

    BeantwoordenVerwijderen