16 oktober 2014

Stampin'UP! Artisan Blog Hop


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag de wekelijkse  Stampin'UP! Artisan Design Team Bloghop, een hop met enorm veel inspiratie én voorbeelden. Deze week staat mijn post in het teken van de herfst met de prachtige tinten van het Color Me Autumn DSP. Bovenstaande Candy Gift Card heb ik gemaakt naar aanleiding de Gift Card Pocket die ik een paar weken geleden als workshop heb gegeven op het World Cardmaking Day Event te Delft.

Voor de voorkant van de Candy Gift Card heb ik één van de grote Seasonal Scattered stempels gestempeld met Mossy Meadow.Daarop wat bannertjes geponst met de Banner Punch en last but not least een grappig stempeltje uit de Merry Everything stempelset gestempeld met Blackberry Bliss en uitgeponst met de Note Tag Punch.


In plaats van een gift card heb ik nu een Polka Dot Tag A Bag Gift Bag geplakt op het midden stuk, Hierin zit een heerlijke KitKat, Good To The Last Bite ;o) Het zakje is bestempeld met één van de Seasonally Scattered stempels daaroverheen heb ik Washi tape geplakt een tag uit de Merry Everything stempelset en uitgeponst met de bijbehorende Note Tag Punch.


Kitkat is met Blackberry Bliss lint omwikkeld zodat je het makkelijk uit het zakje kunt trekken.


Voor mijn volgende projectje heb ik de File Tab Edgelits gebruikt. Ik hou van File Folder kaarten! Buitenkant is beplakt met diverse Color Me Autumn DSP printjes. Ook hier heb ik weer de Note Tag Punch gebruikt. De goudkleurige lovertjes komen van het Gold Sequin Trim. Stukje losgeknipt zodat je de sequins/lovertjes apart kunt gebruiken. De gestempeld tekstjes komen van de For All Things stempelset.


File Folder Card Open, met ook aan de binnenkant DSP en een tagje met tekst. Het sterretje is een paperclip uit de Basic Hodgepodge Clips.

Nu mag ik jullie doorsturen naar de getalenteerde Kaitlyn Zumbach, ik ben net zo benieuwd als jullie naar de creaties van deze week.

Ik wens jullie een inspirerende bloghop, enjoy!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

15 opmerkingen:

  1. Absolutely fantastic projects! Really great use of colored cardstock and the DSP!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww! Super leuke en lekkere creaties!! Prachtige kleurencombinaties! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! En ik vind de kleuren ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Inge,
    Het ziet er ontzettend leuk uit !
    Zou je misschien de maten kunnen doorgeven ;) , of er een aparte post van kunnen maken ?!
    Lieve groet en fijne dag,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Stella, ik maak er binnenkort een aparte post van :D

      Verwijderen
  5. Prachtige kaarten Inge, leuke setjes.Ik bewonder je ook nu weer voor die aparte kleurencombinaties, net dat ene kleurtje erbij waardoor het een geweldige combinatie wordt, top!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave projectjes en wat een mooie kleurencombinaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Inge, wat een leuke 'gift' cards heb je weer gemaakt! Het is elke week weer smullen.
    Maar wat jammer dat je niet in Brussel was, hadden we kunnen swappen ;-). Wie weet wat er voor volgend jaar in het vat zit. Je foto en een selectie van je werk waren in ieder geval wel te bewonderen op de display boards.
    Groetjes en hopelijk spreken we elkaar eens tijdens een event van SU!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Anne-Marie, dank je wel :D Ik hoop het want op de foto's zag het er in ieder geval waanzinnig leuk uit! Ga jij naar de SAB tour eind November? Wie weet zie ik je in Wolvega, kunnen we swappen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen