14 oktober 2014

Let's Party!


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag even een postje over de mogelijkheden als je een Stampin' UP! party wilt organiseren. De mogelijkheden zijn eindeloos, heb je bijvoorbeeld geen ruimte thuis? Dan kun je de party/workshop bij mij geven met jezelf als hostess. Je mag hiervoor minimaal 4 tot 6 vriendinnen / buurvrouwen / zussen... name it bij elkaar verzamelen. Wil je bij je thuis een party? Ook dat kan in overleg (helaas heb ik voor beiden wel een limiet aan kilometertjes qua afstand, het voordeligst en handigst is dan ook om party/workshop mij thuis te geven)


Wil je geen party maar een workshop? Ook daar zijn mogelijkheden voor. Het verschil in een party en workshop zit bij mij hierin dat je met een party een kleine en simpele make and take doet, de catalogus op je gemak kunt door bladeren, en je vragen kunt stellen. Als je kiest voor een workshop dan plan ik in overleg met jou een dagdeel in met een op maat gesneden workshop. Wil je graag met een speciale stempelset aan de gang, aan het werk met de Envelope Punch Board, of een techniek leren? Dat kan! Workshops beginnen vanaf € 10 pp.

Bovenstaande kaart is gemaakt met de Hostess set Hello Love en is te verdienen als er tijdens jou party/workshop voor € 200 of meer is gekocht. Hoe meer er word gekocht hoe meer voordeel je kunt behalen en zelfs items voor de helft van de prijs kunt aanschaffen. (denk aan een Big Shot voor de helft van de prijs, wauw!)

Interesse of vragen? Mail dan naar inge.groot@hotmail.com

Een hele fijne dag!
Inge

7 opmerkingen:

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.