20 oktober 2014

Makkelijke Maandag #15


Goedemorgen! Begin van de week dus Makkelijke Maandag. Het kaartje ziet er misschien op het eerste oog niet makkelijk uit maar dat valt echt reuze mee.


Recept:
Basis is een kaartje uit de Whisper White Notecards and Envelopes. Daar heb ik met Crumb Cake de blaadjes uit de Choose Happiness gestempeld plus wat spettertjes (Gorgeous Grunge) met Early Espresso overheen gestempeld. Drie lintjes met elkaar gecombineerd, de 1 1/4" Burlap Ribbon, Chevron Ribbon en Early Espresso( het Early Espresso lint wat ik hier heb gebruikt is helaas uit de collectie maar kun je makkelijk vervangen door bijvoorbeeld Cotton Ribbon)
De twee cirkels uitgeponst met de 2"Circle en 2 1/2"Circle Punch. Ook hier heb ik weer gestempeld met de Choose Happiness stempelset. De vlinder is geponst met de Bitty Butterfly uit een stukje Gold Foil Sheet. Het geheel maak je af met wat pareltjes en uiteraard een stukje Linen Thread.

Oh en voordat jullie gaan....NIEUWS!


Vanaf vandaag is er een aanvulling op de herfst/wintercatalogus, meer weten en zien? Klik dan HIER
Zie je wat leuks en wil je bestellen? Mail dan naar inge.groot@hotmail.com

Ik wens jullie een hele fijne (en Makkelijke ;-)) Maandag!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje... En weer een tof idee met deze leuke stempelset!
    Groetjes vanuit Valkenburg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al is het vandaag dinsdag, ik ben gek op jouw makkelijke maandagen!
    Grüezi vanuit Zürich, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.