6 november 2014

Stampin'UP! Artisan Blog Hop


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag de wekelijkse  Stampin'UP! Artisan Design Team Bloghop, een hop met enorm veel inspiratie én voorbeelden. Deze week staat mijn post in het teken van de Gratitude For Days Simply Created Kit, deze kit is in principe bedoeld voor het maken van een een soort en met van Thanksgiving overzichtje, dat leeft hier in Nederland niet maar ik vind het pakket wel ontzettend gaaf. Dus ik ben gaan experimenteren en heb als eerst bovenstaand kaartje gemaakt. De pocket, kaartje en het touw komen uit de kit. De gestempelde teksten en figuurtjes (pijl, blaadjes en ondergaande zon(?)) komen van de Gratitude For Days stempelset.


Door mijn onwijs creatieve duitse collega Anne ben ik geïnspireerd om een mooie verpakking van de pocket te maken, uiteraard geheel bijpassend bij de kaart.


Je krijgt de pockets al met één rillijn kant en klaar, ik heb er nog een tweede naast gezet met de Simply Scored Scoreboard op een afstand van 0,5 cm vanaf de reeds bestaande rillijn. Zo creëer je wat extra ruimte in de pocket als je een iets groter cadeautje erin wilt doen.


Ril en vouw :)


Uiteindelijk krijg je supermooie afgewerkte kleine verpakkingen. Beetje opgeleukt met cirkels gemaakt met diverse cirkel ponsjes, de tekst komt van de Gratitude for Days stempelset.


Ik heb ze gesloten met een mini magneetje. In mijn pockets zitten mini Milka's hier met aardbeien smaak, deze zijn helaas niet in Nederland verkrijgbaar zoooo jammer! Ik sla elk jaar het grote formaat in Oostenrijk in op de terug weg van vakantie, heerlijk ;)

Nu mag ik jullie doorsturen naar mijn inspirerende teamie.....Kaitlyn Zumbach, enjoy!


Ik wens jullie allemaal een leuke bloghop, veel plezier! En oh, mocht je naar de Krea Doe gaan vandaag? Kom je even langs op het workshopplein gedag zeggen of een kerstige Make and Take doen? Gezellig!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

16 opmerkingen:

  1. So cute! Love that you made the pouches into fun little boxes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great idea using that kit for thank you items and a card. Lovely ideas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Those little boxes are the freaking cutest thing ever!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig gemaakt Inge, leuk het doosje ook. Veel plezier op KreDoe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your style - so pretty.
    Greetings from Hamburg!
    Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Just stunning Inge - both the card and those brilliant little treats! Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk, zowel het kaartje als de doosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Inge,
    jouw set is weer prachtig geworden! Hartelijk bedankt voor de link.
    Nog een fijne avond,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het wordt een beetje saai om te zeggen maar wederom erg leuk! Ik ga morgen even lekker een rondje hoppen langs je mede-collega's van het designteam.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love these projects - Thanks for sharing alternative ideas!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.