1 november 2014

Decorative Masks, Hearts


Hee hallo en goedemorgen! Halloween nacht overleeft? Mwhoehahaha ;-) Vandaag een kaartje welke een aantal weken geleden op het Stampin'UP! Blog heeft gestaan. Nieuwsgierig? Je kunt de post HIER vinden. Ben best wel megatrots, wie had dat aan het begin van het jaar toen ik net begon als Stampin'UP! demo kunnen denken? Ik niet! En ben mij ook heel bewust hoe bijzonder het is dat ik dit in zo'n kort tijdsbestek mag meemaken. Het kan allemaal bij Stampin'Up! écht! Wil je meer info over het worden van Stampin'Up Demo en gebruik maken van álle voordelen die je meteen hebt als je je aanmeld? Klik dan even HIER Heb je nog vragen? Mail mij gerust.

Oki, terug naar het kaartje. Ik heb hier het Decorative Mask Heart gebruikt, deze op een stukje Natural White cardstock geplakt en ik heb er Embossing Paste overheen gesmeerd met een paletmesje (kan ook heel goed met een oud bankpasje) De strookjes DSP waren left overs van een workshop en komen van het Moonlight Paper Pack. Ik heb ze gesneden op 1,5 cm breed en daarna een fishtail uitgeponst met de Banner Punch. Hartje en Tag zijn uitgeponst en het leuke paperclipje komt uit de Basic Hodgepodge Clips.

Ik wens jullie een heel fijn weekend!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

  1. Verschrikkelijk leuke kaart weer! Ik denk dat ik ook hoog nodig een potje embossing pasta nodig heb :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had hem al gezien, maar werd weer verrast door de kleurencombinatie w.b. rich razzleberry. Blijft prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen