3 november 2014

Makkelijke Maandag #17, Stampin'Club Nov #2


Hee hallo en goedemorgen! Makkelijke Maandag met een voorbeeldkaart uit de Stampin'Club van November welke deze week bij de abonnee's op de mat valt.

Kaartje oogt misschien wat veel werk maar de meeste tijd zit even in het snijden van de verschillende laagjes. De sterretjes achtergrond is gemaakt met de Lucky Stars Embossing Folder. Het huisje komt van de Holiday Home stempelset en is gestempeld met Versamark op een stukje Baked Brown Sugar cardstock, deze kleur ik heb gekozen omdat het huisje dan net een peperkoek huisje lijkt, echt kerst! Wit embossingpoeder eroverheen en verhitten, huisje uit stansen met de Holiday Home Framelits Dies en opplakken met Stampin' Dimensionals. Klein accentje, tekst en hup alweer een kerstkaartje klaar!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne (en Makkelijke ;)) Maandag! Ik ga mij voorbereiden op aankomende Domderdag, dan sta ik samen met mijn vriendin en collega Carmen Morris op de Krea Doe Make and Take's te verzorgen met Stampin'Up! produkten op het workshopplein, kom je ook gezellig langs?

Inge

3 opmerkingen:

  1. Hi Inge,
    ook dit kaartje is weer helemaal leuk geworden!
    Veel plezier en succes op de Krea Doe ;)
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje is dit!
    Suc6 en veel plezier voor donderdag, gezellig!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer helemaal leuk! En succes en plezier op de Krea Doe maar dat komt vast goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.