29 november 2014

Stampin'Club November #4


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag op de valreep van November nog een kaartje uit de Stampin'Club/Stampin'Club Cards Only van November.

Kaartje is gemaakt met als basis Baked Brown Sugar Cardstock. Deze keer heb ik alleen de ontzettend populaire Homemade Holiday Framelits gebruikt ,dus zonder bijapssende stempels, om een verhuiskaartje mee te maken (Happy New Home) Het model zag ik bij mijn Artisan Teamie Hélene Legrand. Geweldig leuke pop-up om te maken! Het Nordic Noel DSP komt uit de StampinÇlub/Stampin'Club Cards Only van december. De tekst is gestempeld op een uitgestanste Deco Labels Collection

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

  1. Wat een idee!!
    Ziet er weer prachtig uit, ik ga natuurlijk ook even je link bekijken.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Inge,
    Al een poosje niet meer gereageerd...
    Wat is dit een leuk model! Het lijkt alsof de basis een 10x10 kaart is, klopt dat? Super met die huisjes op de rand!
    Fijne zaterdagavond. Heb jij plannen? Ik ga straks op de bank ploffen met een warm drankje (-;
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.