8 november 2014

Workshop Stamp a Stack


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag een greep uit de kaarten welke vandaag tijdens de workshop Stamp a Stack, oftewel stempel een stapeltje, worden gemaakt. In dit geval kerstkaarten een stuk of 10 is het doel ;-)


Wij gaan vandaag aan de slag met de Festival of Trees stempelset en de bijpassende Tree Punch. Deze set is als Bundle and Save  aan te schaffen voor € 33,75


Een geweldige set en perfect voor je kerstkaarten!


Een doorkijkje :) in combinatie met het leuke kerstblokje Trim The Tree

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zaterdag en voor de workshoppers......tot zo!

Inge

5 opmerkingen:

  1. Een fijne dag allemaal,ik denk aan jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En gewoon de 10 gehaald zo he!
    Super leuke kaarten had je weer bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He hoi, nou... ik heb mijn beursdag overleefd hoor. Het workshoppen heb ik mijn vriendin laten doen, toch iets te spannend met al die ogen... het was zó druk! Leuk dat ik een van deze kaarten bij je heb kunnen maken bij de SU workshop op de KreaDoe en dat ik je in het echt heb kunnen ontmoeten. :-) Je andere voorbeelden zijn ook érg leuk, het was vast een gezellige en productieve dag. Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, Inge wat zijn ze gaaf!!!
    Trouwens leuk dat ik je ontmoet en even gesproken heb ;)

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen