4 december 2014

Stampin'UP! Artisan Bloghop


Hee hallo en goedemorgen! Vandaag de wekelijkse  Stampin'UP! Artisan Design Team Bloghop, een hop met enorm veel inspiratie én voorbeelden. Deze week staat mijn post in het teken Wondrous Wreath Photopolymer Stamp Set in combinatie met de Wonderful Wreath Framelits Dies.

December kadootjes maand, zo ook voor mijn team. Ik heb voor al mijn downline een tasje geknutseld om ze te bedanken dat ze deel uit willen maken van mijn team, hun vriendschap, plezier en inzet. De How To van het tasje kun je HIER vinden. Ik heb ervoor gekozen om de tasjes te maken van Crumb Cake cardstock en gecombineerd met de Wondrous Wreath Photopolymer Stamp Set in combinatie met de Wonderful Wreath Framelits Dies.


Tasje close-up, het lint is het mooie Lost Lagoon 3/8" Silky Tafetta Ribbon.


Nog closer ;o) De krans heb ik gestempeld met Pear Pizzazz, Mossy Meadow en Lost Lagoon (besjes) De kleine bloemetjes zijn uitgestanst met het bloemenstansje uit de Wonderful Wreath Framelits Dies evenals de tekst Joy welke ik uit Silver Foil heb gestanst.

De pakjes zijn ingepakt met het Festive Designer Kraft Paper Rolls


Bijpassend een Diorama kaart, een soort kijkdoosje maar dan in de vorm van een kaart. De voorkant ziet eruit als een gewone kaart....


...maar als je de kaart openslaat, verrassing!


Geinig toch!


How To: Snijd een stuk cardstock van 12" x 5,5" Ril met de Scoring Tool op 1/2", 4", 4 1/2", en 8"


Snijd het binnengedeeltje van de Wonderful Wreath Framlits uit met de Big Shot.


Vouw met het vouwbeen alle gerilde delen en plak Sticky Strip op het 1/2"strookje


Vouw nu de kaart helemaal inelkaar. Als je zoekt op Diorama kaart krijg je een heleboel variaties te zien, leuk!

Nu mag ik jullie doorsturen naar mijn inspirerende teamie.....Kaitlyn Zumbach, enjoy!


Ik wens jullie allemaal een leuke bloghop, veel plezier!
Inge
Built for Free Using: My Stampin Blog

14 opmerkingen:

  1. De tasjes zijn op zich al een cadeautje. En je kaart is geweldig leuk, wat een goed idee is dat!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great colour combo and adore the peak a boo inside!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier kun je echt mee voor de dag komen, wat ontzettend gaaf en werkelijk prachtig!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You have outdone yourself Inge! I adore those bags and the diorama card is wonderful too! Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je laat ons vandaag weer een paar prachtige creaties zien. Dank je voor de duidelijk uitleg van de Diorama kaart.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief het tasje! Dank je wel! XX Ziet er allemaal weer geweldig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He, Inge, wat leuk allemaal en toevallig ook(-: Waarom? Ik nodig je uit om dinsdag op mijn blog te komen kijken ((-;
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning and the packaging is gorgeous too, you are so talented Inge x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely brilliant and beautful projects Inge. Thanks so much for the pics of how you made it.
    Inky wishes, Di

    BeantwoordenVerwijderen